• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 30.6.11 klo 18:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Startti Hyrylän Shelliltä siis 30.6.2011, klo 18:00.
(kyllä, juuri se tuusulan hyrylässä siinä isossa liikenneympyrässä sijaitseva huoltoasema jonka valomainoksessa on keltainen simpukkaa muistuttava kuvio)

Allekirjoittanut kiskoo ja joku työntää toivottavasti takaa.
Kurvaillaan leppoisan letkeästi kahville jonnekin ja takas.

Poltetallaan matkalla tupakkia, jos siltä tuntuu ja juorutaan sekä kehutaan itseämme kuten tapoihin kuuluu.

Tuolta löytyy lähtöpaikka:

http://www.shell.fi/home/content/fin/shell_station_locator/

Sateessa ei ajeta.

Edit: reitti tsekattu ja aika kivaksi havaittu. Kahvijonoja kammoksuvat, varatkaa pikkuisen käteistä että päästään takas tien päälle ihmisten aikaa. Reitti aika jämpti 250 kilsaa, sisältäen ainaki kaksi pätkää joita en itse ole koskaan aiemmin mopolla vetässyt...

Ei samaa virhettä meikäläiselle kuin viime keskiviikkkona...
062802moto_prv.gif

Mihinkäs ajot loppuu?

Sitä vaan ajattelin, kun olen tulossa huudeille kyläilemään mopolla ja ei viitsisi roudata koko varustenippua mukana, niin jos loppupiste olisi jossain Vihti-Helsinki akselilla, niin tiputtaisin ensin kamani sinne säilöön ja sitten suuntaisin lähtöpaikalle..?

Mihinkäs ajot loppuu?

Sitä vaan ajattelin, kun olen tulossa huudeille kyläilemään mopolla ja ei viitsisi roudata koko varustenippua mukana, niin jos loppupiste olisi jossain Vihti-Helsinki akselilla, niin tiputtaisin ensin kamani sinne säilöön ja sitten suuntaisin lähtöpaikalle..?
olettamuksena 30 - 45 minuutin ajon sisällä vihti-helsinki akselista sijaitsee lopetuspaikka...
wink.gif

Joskus on tämäkin harrastus aloitettava, niin miksei ensi torstaina. Hyrylä, here I come!

Mihinkäs ajot loppuu?

olettamuksena 30 - 45 minuutin ajon sisällä vihti-helsinki akselista sijaitsee lopetuspaikka...  
wink.gif
Okei, täytyy soveltaa...

Vähemmän kamaa vaan mukaan.

Jos lupa heltiää.

Lupa tuli, sitten on vielä työt. Tod näk mukana.
Olis ekakerta tänä vuonna peekoilemassa.

Tuunpa tuuppaamaan, jos vaikka joku tupakin tarjoisi
omg.gif

että jotta mukana ollaan, jos mukana on oikeasti kaverillisia ihmisiä. Suun soittajat saa kokea sakin hivutuksen.

Nyt osui lähelle lähtö
cool.gif
eli mukaan on yritettävä vaikka pe aamuna onkin pitkät ajelut odottamassa
062802moto_prv.gif
Ruunaa
062802jumpie_prv.gif

Näillä näkymin ehdottomasti mukana, eli kax tuuppaajaa tiedossa.

Back