riittaliisa
Bussikuski
Yhdyn edellisiin. Reittikin ois navissa, mutten saa sitä ulos ja vmatti näyttääkin jo ehtineen, joten se siitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juh ei tuuEi taida pupulta tulla tältä reissulta kuvia, ainakaan montaa![]()
![]()
Juu sovitaan, voi sinnuuEi taida pupulta tulla tältä reissulta kuvia, ainakaan montaa![]()
Juh ei tuu![]()
3 kpl:tta Hitaaankuvat®![]()
![]()
![]()
Ja eiks nyt samal sovita: et kaikki mitä on dösäpysäkil tapahtunu, sitä ei lasketa eikä puhuta
Paitti, jos ens vkolla on honda-viikko, siitä puhutaan maaiman tappiin![]()
![]()
ps. tarviikko lainakameraa mulla olis yks ylimääränen, ja se on viä pinkki![]()
EDIT VMatti, saatko tuon kartan jonkinmoisena linkkinä semmoseen karttapalveluun mulle vaikka privana vai enkö vaan osaa taaskaan avata tota vai hähT. nimim. stupid me...![]()
Niin, ja eka tarjokas olin minä, mut onneks pikkusen nuorempi, nopeempi ja komeempi sentään hoiti homman. No tais sit loppumatkasta joku muu (paljon nuorempi) uskaltautua kyydittämään.Samaa ihmettelin minäkin, netissä kyllä uhotaan, mutta kun kaunis nuori nainen on kyytiä vaille, joutuu charmantti vanha herra töihin kun nuoremmat vaan piileksii ja nukkuu onnensa ohi.Hiljaista oli noiden ihan ehdottomasti kyydittää haluavien kanssa, onneksi sentään kaima sai kyytiä![]()
Hopsis popsis, anteeks ny, kyllä ouza käsittääkseni sano että voipi kyydittää (noh, ei välttämäti innosta vinkuen kun namu jonopaikka menis) jo ennenko me muut ees kerettii paikalle... Vai eikö Kriisi ollu näinNiin, ja eka tarjokas olin minä, mut onneks pikkusen nuorempi, nopeempi ja komeempi sentään hoiti homman. No tais sit loppumatkasta joku muu (paljon nuorempi) uskaltautua kyydittämään.Samaa ihmettelin minäkin, netissä kyllä uhotaan, mutta kun kaunis nuori nainen on kyytiä vaille, joutuu charmantti vanha herra töihin kun nuoremmat vaan piileksii ja nukkuu onnensa ohi.Hiljaista oli noiden ihan ehdottomasti kyydittää haluavien kanssa, onneksi sentään kaima sai kyytiä![]()
![]()
Kiittää ja kumartaa RiittaLiisaa, Köpiä ja Sagittaa kyydittämisestä, mukava oli "tarakalla" istuaSamaa ihmettelin minäkin, netissä kyllä uhotaan, mutta kun kaunis nuori nainen on kyytiä vaille, joutuu charmantti vanha herra töihin kun nuoremmat vaan piileksii ja nukkuu onnensa ohi.Hiljaista oli noiden ihan ehdottomasti kyydittää haluavien kanssa, onneksi sentään kaima sai kyytiä![]()
Juu huomaavaista se kyllä oli mutta ei nyt olisi tarvinnut.Mut mie olin herrasnainen ku menin piiloon savuttaaKiitoksia vain, oli oikein mukava pläjäys taas vaihteeksi. Jopa siitä huolimatta että kiiluvin silmin tupakoita katteli nicorette-laastari kädessä.![]()
kaikki hehkutukset on valetta ja kuivaa oli kuitenkin.joutui ruumiin kulttuuria harrastaa koko illan ja yön![]()
Ai nyt mä repesinkaikki hehkutukset on valetta ja kuivaa oli kuitenkin.joutui ruumiin kulttuuria harrastaa koko illan ja yön![]()
![]()
Keskustelu meni jotenkin näin:Hopsis popsis, anteeks ny, kyllä ouza käsittääkseni sano että voipi kyydittää (noh, ei välttämäti innosta vinkuen kun namu jonopaikka menis) jo ennenko me muut ees kerettii paikalle... Vai eikö Kriisi ollu näinEttä kun, mähän en asuis samassa taloudessa kun herrasmiehen kanssa![]()
![]()