• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 3.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei, nyt mä lopetan tän ketjun täysin turhan täyttämisen... Kiitos, anteeks, olehyvä, eisemitään.
^ ?
cool.gif
Nooh, kyllä hyviä ohjeita aina joukkoon mahtuu... vai
biggrin.gif

Niin ja siis, kerta kiellon päälle...

Onpahan taas vaikeeta pysyä aiheessa..
baaa.gif

Elämällä on sittenkin tarkoitus  
062802jumpie_prv.gif

Pikapalaverin lopputuloksena iltaloma myönnetty ja mukana ollaan, ouzan vihjailuista huolimatta  
tounge.gif

Iltaloma leimattu, messiin tuun.

pöh, ei ehdi ajaa sinne kivenlahteen, /me hate kehäIII, eikä oikeen vetomieheksi haluu. Tää on niin väärin, olis ajolupa allekirjotettuna ja ei täältä kehä III itä päästä ehdi kirveelläkään
sad_orig.gif

Minä myös  
062802moto_prv.gif

Johan se on jo aika taas päästä ruuvaamaan.
Ja kun vielä Frii-Söör kertoisi että mistä lähtö ?

Muistakaa ne PMR:t mukaan kanava 2.22  
eek.gif

No nii - nyt kun on tarpeelliset tiedot julkaistu, ei muuta kuin huomiseen ja nähdään tuolla.

Taidanpa tulla kahville jos ehdin ja muistan, ja mulla olis ajokamatkin vielä autossa jos joku ihan ehdottamasti haluu mua ajeluttaa
biggrin.gif

Saata-va sentään, kun ei pääse.
Olen lupautunut sivistää itseäni Philomelan konsertilla.  
blush.gif

Olis sitä mielellään antanut kyytiä jommalle kummalle kirsille, mutta annan muille herrasmiehille tilaa...  
thumbs-up.gif

Back