• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 29.5 (2 letkaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, ensikertalaisena tosiaan mukana rookieletkassa ja vauhti oli just sopiva, kärjen perässä pysyi mukavasti ilman että tarvitsi ajaa liian lujaa tai liian hitaasti
smile_org.gif

Tosin oli myös pisin yhtämittainen ajo itselle ja paikat on ihan totaalisen jumissa mutta tässähän ne tottuu. Jos näitä letkoja tulee niin varmasti lähden mukaan, perinteisen meno lienee mulle vielä vähän turhan reipasta.

Niin ja alun briiffaus oli tosiaan hyvä ja muutenkin letkan veto sujui varsin mallikkaasti, kiitokset vaan
smile_org.gif

kotona , mukavia pikku teitä ajeltiin. Itselleni hieman lisä jännitystä toi puuttuva etujarru.. oli näköjään alastaro vieny palat mennessään.. Riisorille kiitokset keulamiehen paikasta.
tai olla 17 henkeä meillä mukana.. kovasti vaan odotellaan viimekesän letkoja .. paljon populaa mukaan ni sit on kivaa !

eikä kukaan eksyny tai jääny,, sieltä rookie puolelta vaan normi settiin heti kun homma on opittu. muutama uusi kasvo oli myös meidän setissä ,hyvä juttu

Hyvä reissu oli , suuret kiitokset vetäjille.
Kandee muuten nyt laittaa palautteeseen kummassa letkassa oli mukana, muuten sitä on vähän vaikea kohdentaa kun kaikki nikit ei ihan vielä ole tuttuja
wink.gif

Kiitos normiletkan ajoseurasta, oli ratkiriemukasta
biggrin.gif

Ilmeisesti vauhti oli tällä kertaa sopiva, kun kukaan ei avannut suutaan siitä kysyttäessä?
smile_org.gif
Alku otettiin aika ujosti, mutta lopussakaan letka ei kovin paljon venynyt. Risteyksissä odottelukin toimi, kiitos siitä. Tosin eihän se letka tässä semi-pro-ajelussa enää saakaan katketa, siitä tulee penaltya ja siirto rookie-letkaan seuraavaksi kerraksi
biggrin.gif
No joo, vitsi vitsi..

sanoi:
Kiitos vetomiehille riisor ja tr3, ja kaikille muillekin hauskasta ajoseurasta. "Rennon letkeetä", hyvin etenevää menoa ja hyviä mutkia, vaikka aurinko välillä tuppas häikäisemään - mutta tuosta ei paranis valittaa. Reilu 200km oli perinteisen letkan reissupituus.

Kiitos minunkin puolesta!

Ensikertalaisena suoraan Pro-ryhmässä
cool.gif
. Vauhti oli just passeli. Hienoja teitä osa ihan uusia mulle.

Essolta lähtiessä Bussissa havaittavissa pito ongelmia...  
buttrock.gif

Normiryhmässä tosiaan oli mukavia reittejä, niitä kahta isoa kuoppaa lukuunottamatta, joihin ei nyt onneksi kukaan osunut ;). Mutta loput teistä olivatkin sitten mainiossa kunnossa, ja vauhti oli mielestäni sopiva.

Ainoa, et hartiat on nyt prkleen kipeet, eli ainakin luulis jotain ajaneen, tuollainen ~230 km tuosta näköjään tuli tän päivän reissuksi (töistä->reissu->koti).

Mut välillä ois kyl kaivannut vähän lisää potkua siihen jalkojen alle, pääs muut karkuun suorilla ;)

Kiitokset vetäjille, toivottavasti ensi-to ois yhtä hyvä keli. Niin, ja ehkä vähemmän itikoita, hyvä et näki enää läpi kotiin tullessa.

Himassa, neljän ja puolen tunnin ja 230 km:n Uusimaan kierron jälkeen.
Rimmonille törkeen iso kiitos rookieletkan vetämisestä, mahtavat mutkat ja letka pysy kasassa hienosti!
Hienoo et jaksoit meitä jarrumiehiä perässäs vetää, tuskin taidettiin kertaakaan ees nopeusrajotuksia ylittää...
wink.gif

Kiitoksia täältäkin normisetistä. Ei mitään valittamista! Löydettiin taas meikäläiselle uusia pätkiä. Omakin ajo oli rennonletkeää
omg.gif
. Nyt ei valiteta. Keep up the good work!
thumbs-up.gif

Kotona ollaan! Olin rookie-letkassa ja vielä sen "jatkoilla"  
biggrin.gif
Suuret kiitokset rimmonille ja myös letkan "perämiehelle" hyvät oli pätkät. Mittariin kertyi noin 260 km...

Mitä kukaan ei valita?
omg.gif

No tässä tulee!
-Sama minne päin ajoi niin ei nähnyt mitään, kun arska tohotti fikkarilla päin näköä.
-Tuuli liikaa.
-Loivat mutkat oli tiukkoja ja tiukat loivia. Kaiken lisäksi ne kääntyivät lähes aina väärään suuntaan.
-Liikaa kotiloita tiellä.
-Bensaa paloi.
-Tiessä halkeamia, hiekkaa ja kaikkea.
-Vieläkään ei pysy vauhdissa, kun on liian hidas.

Kiitos ja anteeksi.
062802moto_prv.gif

Itse osallistuin nyybbäletkaan. Olin ekaa kertaa meiningeissä mukana, harmaalla Aprilialla takajoukossa ajellen. Lystiähän riitti jatkoille asti Tuusulaan, eikä yksin tarvinnut ajaa kotiin kuin Suomenojalta asti viimeiset kilsat. Leppoisaa ajelua, mukavaa sinänsä ja kiva oli jatkoilla kun sai laittaa kolmostakin silmään
thumbs-up.gif

Suurin osa reitistä oli meikäläiselle käymättömiä teitä, peukkuja myös pystyyn reitinvalinnasta ja myös sekä keulan kärjelle että peräpään valvojalle ammattimaisesta toiminnasta - oli porukka muutenkin oivaa jengiä että moro vaan kaikille jotka tuolla ajoivat
062802jumpie_prv.gif
Täytyypä tulla heti uudestaan kunhan vaan kalenteri antaa myöten!

Edit: Jotain huumorinpuolikasta "pro-letkoista", polvipaloista ja kulmahiomakoneesta. Varmaan nyt kehtaa mennä jo isojen poikienkin kanssa ajamaan, kun tietää odottaa takanatulevaa.

Täytyykös muuten ennen "pro-letkaan" osallistumista näyttää polvipaloille kulmahiomakonetta vai kehtaako sinne muutenkin tulla?
Koittakaa nyt jo vähitellen ymmärtää että normiajeluissa saa ajaa just niin hitaasti ja pystyssä kuin itse haluaa.

"Pro-letkassa" ei ole mitään muuta prota kuin se, että risteyksissä odotellaan satavarmasti, ja osataan muutkin letka-ajon pelisäännöt ladulle sijoittautumisesta, käsimerkeistä jne.

Satavarmasti my ass, mutta ainakin siihen pyritään
tounge.gif

Eipä tullut tarpeeksi hymiöitä perään - kunhan koitin keventää tunnelmaa noiden edellä mainittujen pro-viestien valossa, mutta editoidaan inhimillisemmäksi että ei jää ko. toiminnasta väärä kuva.
smile_org.gif

Eipä tullut tarpeeksi hymiöitä perään - kunhan koitin keventää tunnelmaa noiden edellä mainittujen pro-viestien valossa, mutta editoidaan inhimillisemmäksi että ei jää ko. toiminnasta väärä kuva.  
smile_org.gif
Ei se mitn. Tota asiaa ei voi ylikorostaa
smile_org.gif

Mitä kukaan ei valita?
omg.gif
Mä taisin mölytä etukäteen niin paljon, että nyt ei tarvi ...  
tounge.gif

Niin joo .. olin normiletkassa. Hyvinhän se, kun perusteet on
kunnossa. Sieltä Rookie-ajoista voi ihan hyvin vaihtaa
normiajeluihin - ei siinä mitään estettä ole tietenkään, eikä
ole sinänsä koskaan ollutkaan, kunhan perusjuoni on OK ja
omien osaamisien ymmärrys kohdillaan. Ei siellä mitään
kilvanajoa ole, mutta siellä ei tarvi enää ihan perusjuttuja
miettiä.
Rookieletka (ehkä hieman asenteellinen nimi) on ihan hyvä
kun haluaa edetä rauhallisemmin. Jokainen ihan itse saa
tietenkin päättää. Hienoa on, kun letkat ei katkeile vaikka
ihan nipussakaan pidä ajella. Etäisyyttäkin pitää olla.
Ainakin yhden kaadon muistan (nyt muuten muistin toisenkin),
kun itseni edessä oleva  ajoi edellisen päälle - sairaalaan
ja sairaslomille pääsivät. Ihan hilkulla oli, etten minä
ajanut niiden kuskien päälle. Välillä sitä miettii, että miksi
pitää oppia sen rankemman kautta. No joo .. oppii sitä
muutenkin.

Oli ihan hyvät ajot ..  
wink.gif

Hyvät ajelut ollu vissiin teillä...
Itekin olin jo lähtökuopissa, mut ei päässy lähtee tarpeeks ajoissa et ois ehtiny...

Kiitokset Rimmonille, Rookie letkan vedosta. Hienoja mutkia, ja sopiva vauhti, viesteistä päätellen niin miulle kuin muillekin.

Jos jotain negatiivistä pitää hakea..... vitsi kun ei keksi mitään
smile_org.gif

Kiitokset "normi" poppoolle ja vetäjille.  
thumbs-up.gif

Mukavia mutkia tuolla lännessä, vaikkakin paikoitellen
tiestö oli vähän kehnoa. Vauhtipuoli oli bueno.

Täytyy tässä ruveta tulevaisuudessa säätämään tuo torstai enempi "normi" jutuille.  
buttrock.gif

Back