Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa
Veikkaus no 3. Heitänpä notta VFR800 VTECVeikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa
Käykää vilkaisemassa merkkikohtaista keskustelua parilta viime päivältä niin totuus selviää. En veikkaa, koska tiedän.Veikkaus no 3. Heitänpä notta VFR800 VTECVeikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa
veikkaus 4Veikkaus no 3. Heitänpä notta VFR800 VTECVeikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa
sanoi:Riisor: Tai sitten katotte latitudesta missä esim. mä olen menossa ja otatte kiinni
ps. privaan voi heittää osoitteen johon laitan em. kutsua
yritän olla myös 16.45 ABC-lla. punainen R1.ich komme, ich komme...
e: bammu1:lle tiedoks et ainaki mun (musta 600RR) pyörä lähtee n. klo 16.45 Espoonlahden ABC:ltä ja ajan Kaivarin kautta. Ruoholahden ruuhkassa on kiva edetä kakspyöräsellä![]()
Ainahan sinne on ensikertalaisetkin huolittu, itsekin tällä kaudella pk-ajelut korkanneena...Mahtuuko joukkoon ensikertalainenkin ? Ajokokemusta on kyllä, mutta parin vuoden tauon jälkeen taidan käydä vielä kertaamassa nuo ryhmäajosäännötHarmillisesti missasin tuon sunnuntain pk-ajelun, nyt näyttää aikataulu hyvältä ja keväthuoltokin suoritettu. Huomenna vielä puhdistus, niin ehkä minäkin kehtaan näyttää naamani pk-ajelulla.![]()
Just nyt paukkuu ukkonen mutta huomisen sääkartta näyttääkin jo hemmetin hyvälle. Sääennuste
Onko Reitistä mitään etukäteistietoa ?
- Hirmu -
Tiedetään, tiedetäänOnko pyörä vaihtunut ? Mikä?Joutuu tällä kertaa tulemaan, sattuneesta syystä tommonen jonninjoutava päristely maittaa taas parin vuoden tauon jälkeen.
Mä en löytänyt! Kertokaa ny vaikka täähän on lähes valtakunnan salaisuuteen verrattavaa.Käykää vilkaisemassa merkkikohtaista keskustelua parilta viime päivältä niin totuus selviää. En veikkaa, koska tiedän.Veikkaus no 3. Heitänpä notta VFR800 VTECVeikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa
mää tiiän. kuulin siitä PosarissaMä en löytänyt! Kertokaa ny vaikka täähän on lähes valtakunnan salaisuuteen verrattavaa.Käykää vilkaisemassa merkkikohtaista keskustelua parilta viime päivältä niin totuus selviää. En veikkaa, koska tiedän.Veikkaus no 3. Heitänpä notta VFR800 VTECVeikkaus no 2, kilogixu.Veikkaus no 1. hannulan uus mopo Busa![]()