Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on illaksi talo rojektia niin taidan oikasta suoraan someron apsille siellä te kummiskin ootte![]()
Anna osoite niin mäkin tuun auttaa suaoottakka sit mua. Nyt on vasta kolma "ilmanen" konjakki menossa, ja tossa safkan kanssa meni varmaan yx buteli punkkuu. Nyt siirrytään mietoihin. Olisko salmari mitään.
Olkoon voima kanssasi...oi Obi-Wanoottakka sit mua. Nyt on vasta kolma "ilmanen" konjakki menossa, ja tossa safkan kanssa meni varmaan yx buteli punkkuu. Nyt siirrytään mietoihin. Olisko salmari mitään.
Joo-ei... Ei mitään raittiuspaskaa oo tulossa, muttaoottakka sit mua. Nyt on vasta kolma "ilmanen" konjakki menossa, ja tossa safkan kanssa meni varmaan yx buteli punkkuu. Nyt siirrytään mietoihin. Olisko salmari mitään.
Oli Unioninkatu 20 Ravintola Bank. Mut en jaksanu enään ton hemmeti nokialaisen kanssa päivitellä. On hankalaa.Anna osoite niin mäkin tuun auttaa suaoottakka sit mua. Nyt on vasta kolma "ilmanen" konjakki menossa, ja tossa safkan kanssa meni varmaan yx buteli punkkuu. Nyt siirrytään mietoihin. Olisko salmari mitään.![]()
Suhteellisen paljon myös vituttaa joskus seisoskella ajokamat päällä ja kypärä päässä ihmetellen joko päästäis liikkeelle, vai pitääkö vielä odottaa jotain mattimyöhästä. Ole ajoissa.Suhteellisen paljon vitutti ajaa paikalle 40km. klo oli 3-4 min yli puolen ja ei ketään enää paikalla. Tietääpähän jättää edes yrittämättä ens kerralla kun lähdetään satelliittikellon tarkkuudella.
Juu, sorry.Suhteellisen paljon myös vituttaa joskus seisoskella ajokamat päällä ja kypärä päässä ihmetellen joko päästäis liikkeelle, vai pitääkö vielä odottaa jotain mattimyöhästä. Ole ajoissa.Suhteellisen paljon vitutti ajaa paikalle 40km. klo oli 3-4 min yli puolen ja ei ketään enää paikalla. Tietääpähän jättää edes yrittämättä ens kerralla kun lähdetään satelliittikellon tarkkuudella.