• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 26.5.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Ja taas PeeKoillaan  
062802moto_prv.gif

Startti vaaralan ABC, 26.5.2011 klo 17:30. Veturina allekirjoittanut. (kehä III / hakunilan risteys)

http://karttapalvelu.s-kanava.net/kartta....6707310

Poukkoillaan hallitusti nastalla jengillä sellaset reippaat 250+ kilsaa ees taas tuttuja ja vähemmän tuttuja teitä. Varaa mukaan hurttia huumoria, tyhjennetty rakko ja täytetty tankki (älä kuitenkaan täytä sitä tankkia tyhjentämällä siihen sitä rakkoa). Tarkista mopon toimivuus ja tutustu taas letka-ajon perusteisiin tämän foorumiosion ylälaidasta.

Merkataan risteykset yhtä hienosti kuin edellisellä vetämälläni reissulla  
bowdown.gif

Sateella tahi märällä pinnalla ei turvallisuussyistä ajeta.

Mutkatakuu annetaan ja seassa pari pikkuista siirtymää että saadaan ranteet taas rennoiksi. Konttauskielto on ehdoton  
biggrin.gif

Olkaatten itse kukin sääty tervetulleita mukaan matkaan. Kotiin pyritään tummien visiirien aikaan. Muistattehan että pilvisellä säällä hämärä saattaa saavuttaa hitusen aikaisemmin.

Ensikertalaiset: Tulkaa ihmeessä reilusti kysäisemään ennen liikkeellelähtöä, jos mikä tahansa askarruttaa mieltä (toki saa tulla jutustelemaan muutenkin). Ja jokainenhan ajaa omalla vastuulla ja omalla kortillaan. Mopon voitte mun puolesta pölliä mistä haluatte  
tounge.gif

Kokenut perämies olisi kiva yllätys... Sikiiii, Suopooo... Haloo  
omg.gif

Iltaloma-anomus jätetty käsiteltäväksi.

Anomus käsitelty ja elämäni ylin auktoriteetti näytti vihreää valoa  
thumbs-up.gif

Vastaa huutoon hän.
Iltaloma-anomus jätetty  
nixweiss.gif

e: Ja Hyväksytty..
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Näin ensikertalaisena kysyisin vienosti, että onko mahdollista varata paikka siitä veturin takaa ?
Kun siinä on niin turvallista ajaa vanhemman ja kokeneen kuljettajan peesissä  
tounge.gif

Ai niin mä unohdin, että eihän sellaisen papattimen perässä kenenkään korvat kestä ajaa...
Vitsi..vitsi..Tiedän että sä rakastat sitä laitetta  
biggrin.gif

Pitäisköhän sitä tulla ensimmäistä kertaa mukaan, jonon perälle..

edit. Enpäs sitten päässytkään mukaan, ens kerralla sitte...

Mukana. p.s. Jonon hännillä saa sit kaahata tosissaan jos meinaa saada muut kiinni kun on jumittunut jonkin auton perään hetkeksi. Harakan kanssa jäi viimekerralla leikki juuri sen takia kesken.
sad_orig.gif

Mukana. p.s. Jonon hännillä saa sit kaahata tosissaan jos meinaa saada muut kiinni kun on jumittunut jonkin auton perään hetkeksi. Harakan kanssa jäi viimekerralla leikki juuri sen takia kesken.
sad_orig.gif
Ei todellakaan ole mitään tarvetta alkaa ajaa muita väkisin kiinni, kun risteykset merkataan ja letka kasataan kuitenkin usein kokoon.
Järjen käyttö on paitsi sallittua, myös suotavaa
biggrin.gif

Josko sitä mahdolliseti pääsis peräpukamoimaan, ans kattoo nyt. On kyllä kaikenmoista menoa koko ajan. Ke iltana yhet pippalot, pe-su posari jne.
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Emmä tiiä, melko tylsää touhuu....
baaa.gif

No eikäko TOTTAKAI, mä luulen et iltaloma on myönnetty.....
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Näin ensikertalaisena kysyisin vienosti, että onko mahdollista varata paikka siitä veturin takaa ?
Kun siinä on niin turvallista ajaa vanhemman ja kokeneen kuljettajan peesissä  
tounge.gif

Ai niin mä unohdin, että eihän sellaisen papattimen perässä kenenkään korvat kestä ajaa...
Vitsi..vitsi..Tiedän että sä rakastat sitä laitetta  
biggrin.gif
sut on just sijoitettu mun ja Tuken väliin
033102bebe_1_prv.gif

Mulla on illaksi talo rojektia niin taidan oikasta suoraan someron apsille siellä te kummiskin ootte
biggrin.gif

Back