• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 23.7.09 - Myllykukko klo 18:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se oli kanssa hienoa toimintaa, kun sisäkurvinpuolella olleesta talosta tultiin liinojen kanssa auttamaan toinen "konttaaja" tielle.

Se oli kanssa hienoa toimintaa, kun sisäkurvinpuolella olleesta talosta tultiin liinojen kanssa auttamaan toinen "konttaaja" tielle.
Joo, ja työkalujakin tarjosivat jos olis enemmän tarvittu
smile_org.gif
Puheista luin rivienvälistä et tais sieltäkin pihasta löytyä pyörä...

Kiitos vetäjälle oli hyvät mutkat. Oli hienoa katseltavaa kuinka Karifin rykkönen lähti mutkista. Ja kaatuneille, tervetuloa kaatuneiden motoristien kerhoon, itse liityin jo viime vuonna
biggrin.gif

Kiitoksia kaikille mukana olleille ja erityisesti veturille
bowdown.gif

Niin fiiliksissä olin kun kotiin tulin ettei meinannu unikaan tulla pariin tuntiin
biggrin.gif

Voimia kippaajille, hyvä ettei pahemmin sattunu...

Kiitokset mutkista. Sen verran venähti reissu, että rupes loppumatkasta tulemaan kirkasta visiiriä ikävä.

Miksköhän en vielä löytäny mistään uutista, jossa kerrottais että reilu 30 prätkää pysäytettiin poliisin toimesta eikä ketään tarvinnu sakottaa.

Toinen keulille ja toinen perään vilkut päällä, saattueessahan saa laillisesti vetää niin paljon kun virkavalta viittii keulassa syöttää
biggrin.gif
Tossahan ois ideaa...
smile_org.gif
Vaikka hipihiljaa mentiinkin, ainakaan kaatosaldon perusteella lisävauhtia ei tarvita....

Oli hienoa katseltavaa kuinka Karifin rykkönen lähti mutkista
Kiitos vaan. Eilisen varsin kohtuullisen matkavauhdin takia tuli mutkissa nautiskeltua vähän enemmän ja suorilla vastaavasti huomattavasti vähemmän.

Sainpa kuin sainkin raadon kuntoon ja pääsimme mukaan.
Hyvinhän tuo matkanteko onnistuu matkustajan kanssakin.

Kiitos kollegalle veturoinnista, tulipa jokunen uusi pätkäkin ja muutama tuli ajettua "väärään" suuntaan.

Kuten Riisor mainitsikin ensi viikolla olisi veturin paikka vapaana kaikille halukkaille. Reittiehdotuksissa kyllä jelpataan.

Ensi kertaan ja
062802moto_prv.gif

No olihan teillä komia letka Porvoossa. Sanoo mää, joka olin "hiukka" erilaisella mopolla liikenteessä =D

Olipas tapahtumarikas ajelu tällä kertaa  
tounge.gif

No, onneks kontanneet selvis pelkillä materiaali- ja henkisillävaurioilla  
thumbs-up.gif

Ja lisätätään ne:

Hitaaankuvat®

Hiukan jännitti kun nuo poliisit lähti kävelemään jonon takapäätä kohti ja sitte pysähti mun kohalle ja sano noniin.. Luulin jo että lappua tulee.  
cool.gif

Back