• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 23.4-09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo mutta kun osia on vielä tulematta usasta, kanadasta, japanista/saksasta ja jopa bulgariasta
biggrin.gif
Ja tota on sitt turha yrittää myydä "suomi" pyöränä...  
tounge.gif
Voin kertoa että ei oo myynnissä
wink.gif

Paljonko on menny rahnastoa rakentaessa, mä olen tuhlannu 2500e osiin jo nyt vaikka ei ole vielä edes kingii kotona
biggrin.gif

Paljonko on menny rahnastoa rakentaessa, mä olen tuhlannu 2500e osiin jo nyt vaikka ei ole vielä edes kingii kotona
biggrin.gif
Ei uskalla laskea.. Mut ei niinkään se raha, vaan projektiin kulutettu aika.. Priceless
lookaround_orig.gif

Jospa palattais kuitenkin aiheeseen
thumbs-up.gif

No voihan torstai. Katsotaan, saako jotenkin aikataulut täsmäytetyksi.
nixweiss.gif

Nyt täytyy yrittää tulla.
Ikinä en oo vielä lähteny mukaan...
Miten pitkiä lenkkejä ootte heittäny?

pitänee katsoa jos saan tuon vekottimen sihiseväksi-toimivaksi torstaihin mennessä, voisin tulla pyörähtämään
smile_org.gif

JOS...... vaan saan jostain pyörää lainaks niin tulen aiheuttamaan pahennusta kanssanne
smile_org.gif

Tää vois jopa onnistua, kilometrit onkin toistaiseksi 2009 vielä 0:ssa.

Selevä! Ja KUN nuo ovat menneet tuhatta ja sataa karkuun, ajetaan oma Torstaiajo vaikka tonne ööö.... Nokialle?  
tounge.gif
Kukapa siellä mitään tuhatta ja sataa ajelisi..
smile_org.gif
Vallankin jos tuo ilmatieteen laitoksen sääennuste pitää paikkaansa, niin pientä sateen mahdollisuutta näyttäisi torstaiksi ja se rauhoittanee kummasti.

Ajellaanko kimpassa sinne Bembölen suuntaan..? Jos, niin soitellaan ja sovitaan tarkemmin..

Selevä! Ja KUN nuo ovat menneet tuhatta ja sataa karkuun, ajetaan oma Torstaiajo vaikka tonne ööö.... Nokialle?  
tounge.gif
Kukapa siellä mitään tuhatta ja sataa ajelisi..
smile_org.gif
Vallankin jos tuo ilmatieteen laitoksen sääennuste pitää paikkaansa, niin pientä sateen mahdollisuutta näyttäisi torstaiksi ja se rauhoittanee kummasti.

Ajellaanko kimpassa sinne Bembölen suuntaan..? Jos, niin soitellaan ja sovitaan tarkemmin..
Näyttää että töiden puolesta hyvin kerkeäisi.
smile_org.gif
Sekaan vaan!

Back