• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 22.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veturi on sitten liikkeellä kakspäällä, joten tahti sen mukainen.
Tässä juurikin ajattelin että saattaa olla aika harhaanjohtavaa mainontaa tämä osio

biggrin.gif
No ihan sama kävi mielessä... T. nimim. iiik, mitä mä teen, Bi-Kinky karkaa horisonttiin
tounge.gif

Veturi on sitten liikkeellä kakspäällä, joten tahti sen mukainen.
Tässä juurikin ajattelin että saattaa olla aika harhaanjohtavaa mainontaa tämä osio

biggrin.gif
No ihan sama kävi mielessä... T. nimim. iiik, mitä mä teen, Bi-Kinky karkaa horisonttiin
tounge.gif
2-päällä = tuplanopeus?
062802moto_prv.gif

Guess on aikasta oikeessa - ei ehkä kannata liikaa luottaa harakan jarruttavan mutkailua...

It definitely wasn't me!
baaa.gif

Jos sais itsestään irti sen verran, että kahville raahautus... Ajaminen kun ei jostain syystä jaksa innostaa pätkääkään...
nixweiss.gif

Minä ehkä kerkiin tai sitten en ehkä kerkiäkään. Hitsi kun menee vaikiaks tää elo tänää
crazy.gif
Ei tarvi ootella
bawling.gif

Kehtaiskohan sitä tulla kattelemaan menoa ekaa kertaa..

..ja kehtashan sitä..  Oli erinomaiset ajelut, kiitoksia.
062802moto_prv.gif

Kiiittää ja kumartaa  
bowdown.gif
hieno reitti tauolle asti kunnes karattiin kotiin kotoo kotiin n. 380km

joku perkeles jätti vikan risteyksen merkkaamatta kafe tauolle tultaessa  
mad.gif
,no onneks oli hämärä muisti kuva kumpaan suuntaan piti mennä se siitä

Joo kiitoksia vaan. Oli taas paljon hienoja uusia pätkiä ja muutenkin hienoa mutkaa mutkan perään. Matkaa tuli kaikkiaan 375km.
062802moto_prv.gif

Seuraavalla kertaa vois yrittää muistaa ottaa kirkas visiiri mukaan. Rupes tummennetulla menee turhan pimeäksi.

Riisorille ja muille kiitokset hienoista mutkista. Näitä on kiva ajella.

Pitää panostaa parempiin pesuvälineisiin. Vileda ei kelpaa naisille alapesuun. Ihme nirsoilua, eihän siinä ollut hyttysiäkään kuin ihan vähän ja oli kosteakin
smile_org.gif

Back