• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 20.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802moto_prv.gif
Ohjeita ekakertalaiselle jos vaikka lähtis messiin..

Mitä sinne tarvii muukaan muutakin kuin ajokortin?  
sport05.gif
Mopo on hyvä olla... sori, oli pakko
smile_org.gif
...

Tankki täynnä, rakko tyhjä, bensarahnaa ja kafferahaa. Ei noista yleensä tankkaamatta selviä. Ajoissa on kiva olla.

Viime viikolla lähtö oli kodin vierestä ja uskaltauduin kaffelle... Nyt olis duunin läheltä, uskaltaiskohan sitä ihan mukaan ajelulle? Kokeillaan...

Mukana myös alkumatkan. Toiveena tietysti on mennä niin paljon pohjoiseen kun vain mahdollista
smile_org.gif
Tammelan rantakahvila on aika hyvä, mutta taisitte sielä käydä pari viikkoa sitten...

Hyppään sitten kyydistä jossain välissä cruisailen kotia.

Valitettavasti ei minulla ole täksi illaksi vielä uutta kulkinetta, taikka no, autolla en kuitenkaan viitsi hitaan ryhmän "veturiksi" lähteä, anteeksi.

Valitettavasti ei minulla ole täksi illaksi vielä uutta kulkinetta, taikka no, autolla en kuitenkaan viitsi hitaan ryhmän "veturiksi" lähteä, anteeksi.
Ok. Ellei kukaan ilmoittudu sijaiseksi, niin sitten mennään vanhan kaavan mukaan, onnistuuhan meiltä sekin
062802moto_prv.gif

Pahus. Vaimo reissussa, ja kundit yksin kotona, no tuun ainakin kaffelle ja ainakin alkumatkan, jos toi Masakin on tulossa, näkis mikä mopo nyt on kaatovuorossa
sport05.gif

Masa voi vetää hidasta(ei paineita
smile_org.gif
) ja mä voin pitää perää, sikäli mikäli ehdin ajoissa maisemiin.

On niin hieno keli että kyllä mäkin yritän ehtiä mukaan,ja liityn jonnekkin sinne peräpäähän kun en kuulu siinne keskinopee/nopeeseen luokkaan vaan hitaaseen,vaikka ajelenkin kyykkypyörällä
tounge.gif

Masa voi vetää hidasta(ei paineita
smile_org.gif
) ja mä voin pitää perää, sikäli mikäli ehdin ajoissa maisemiin.
Jos mä pidän perää alkumatkan, ja poistun sit vaivihkaa takavasemmalle, niin voit sit jatkaa siitä. Saattaa olla että voinkin roikotella mukana koko matkan, kattotaan.
062802moto_prv.gif

Phuuh. Vielä joku päivä koittaa se torstai et mä lintsaan koulusta ja tuun ajelee teidän kans. Mut se ei oo tänään(kään)  
sad_orig.gif

Back