Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porvoon kohtaamispaikalle on 20 min kehä II:lta. Meidän kyydissä pysyt.Onko minkämoista haipakkaa tiedossa? Meinaan jos lähtisi rookiena mukaan. Kun mulla on matkajaava alla ja goret ylläJa mitkä ne Bembölen tuvan koordinaatit on, eli osoite? Kun en oo ihan varma...![]()
Jaaha, sitä ruvetaan oikein paineita kasaamaanKeksihän Riisor tällä kertaa joku oikein spesiaali lähtöpaikka.
Älä pidä hulluja jännityksessä.Lähtö poikkeuksellisesti jo 17:30 jotta ei mene kovin myöhäiseksi, ---
Lähtöpaikka ilmoitetaan myöhemmin, viimeistään keskiviikkona.
Kiva, mä oon ihan ujona piimänä, en pummi ees tupakkia tai kafferahaa ja lupaan roikkua kiltisti hännillä sen mitä lousku kulkee.saatsävarmaankunootnätisti. Ei tietoa, eikä tietoa.
no hyväKiva, mä oon ihan ujona piimänä, en pummi ees tupakkia tai kafferahaa ja lupaan roikkua kiltisti hännillä sen mitä lousku kulkee.saatsävarmaankunootnätisti. Ei tietoa, eikä tietoa.![]()
No joku se niistä on, johonkin on pitempi matka ja jotkut on lähellä.Mikä on lähtöpaikka?
Ja milloin saamme pullaa?
Jumppahuiti, joko on rujokatti laitettu tienaamaan...?mukana, jos rouva ehtii ajoissa töistä kotiin.
ei viittis tuota 6kk:n ikäistä vielä itsekseen jättää![]()
ja höpöhöpöJumppahuiti, joko on rujokatti laitettu tienaamaan...?mukana, jos rouva ehtii ajoissa töistä kotiin.
ei viittis tuota 6kk:n ikäistä vielä itsekseen jättää![]()
Julma mies...![]()
![]()
Taitaa joutua tekemään saman asian.viel joutuu passaa 2 torstaita![]()
![]()
![]()