Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs olis sen parempi turvaväli kuin se, että ajaa niin liki et näkee turvallisesti pimeessä kaverin valoiilla, vai hä ?Turvavälit kuntoon![]()
ei kai se tabu ole, mutta koskapa joka ikinen päivä jossain päin Suomea joku kiskasee moponsa puskiin, niin keskustelun paikka ei ole pk-ajeluiden ketjuissa.Ehkä voisi joskus keskustella syistä, jotka pistävät aika ajoin jonkun metsähallituksen puolelle? Vai onko tää aihe tabu?![]()
Samaa mieltä. Jos joku haluu noista keskustella, niin oma keskustelupalsta vaan pystyy. Ei tänne.ei kai se tabu ole, mutta koskapa joka ikinen päivä jossain päin Suomea joku kiskasee moponsa puskiin, niin keskustelun paikka ei ole pk-ajeluiden ketjuissa.Ehkä voisi joskus keskustella syistä, jotka pistävät aika ajoin jonkun metsähallituksen puolelle? Vai onko tää aihe tabu?![]()
Kultasiiven Ärrä-versio?Ei oo Wingin putket teflonia ei, vaan Cobran änkkärit![]()
Että mä inhoon ajaa Busa miesten kanssa motaria,Tultiin pienen joukkion kanssa Sipoosta konetietä pitkin Espooseen.
Sun pitää poistaa se rajotin Hontasta.Että mä inhoon ajaa Busa miesten kanssa motaria,Tultiin pienen joukkion kanssa Sipoosta konetietä pitkin Espooseen.
kun ne takaa työntää koko ajan![]()
Kostin vaan ne sun nöyryytykset mutkapätkilläEttä mä inhoon ajaa Busa miesten kanssa motaria,Tultiin pienen joukkion kanssa Sipoosta konetietä pitkin Espooseen.
kun ne takaa työntää koko ajan![]()
Eipä taida olla uskallusta kertoa lipoista, koska viime aikoina on tullut esiin mahdollisuus vakuutusyhtiöiden puuttumisesta ja/tai rikosoikeudellisista toimista ajojen(järjestettyjen/seuralaishakuisten) aikana tapahtuneisiin vahinkoihin ja tekoihin.Ehkä voisi joskus keskustella syistä, jotka pistävät aika ajoin jonkun metsähallituksen puolelle? Vai onko tää aihe tabu?![]()