• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 2.8,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MORJENS KAIKILLE,

Mulla putosi pyrstötähti mun työpaikalle ja mulla ei olekaan mitään mahdollisuutta vetää tän päivän settiä.

Jos TR3:lla olisi mahdollisuus, olisin enemmän kuin yhden keikan velkaa :)

-Masa

Vastaan Tr3:n puolesta että sama paikka, sama muoto. Tr3 vetää letkan, no hätä siis.

Masa sanoi:
MORJENS KAIKILLE,

Mulla putosi pyrstötähti mun työpaikalle ja mulla ei olekaan mitään mahdollisuutta vetää tän päivän settiä.

Jos TR3:lla olisi mahdollisuus, olisin enemmän kuin yhden keikan velkaa :)

-Masa

Seli seli...
Täytyy sen uuden tyttöystävän olla tosi ihana :rakastunut:
Sano sille että, kavereita saa tavata kerran viikossa. Sen jo määrä EU direktiivi. :grin:

Uusi akku hommattu... jos luoja suo ja akussa virtaa ja pyörä käynnistyy ja saan sen tallista ulos. Yritän olla mukana... jos uskallan.

Reiska_SB sanoi:
Seli seli...
Täytyy sen uuden tyttöystävän olla tosi ihana :rakastunut:
Sano sille että, kavereita saa tavata kerran viikossa. Sen jo määrä EU direktiivi. :grin:

Heko-heko... :)-

Ei kukaan ole mitään siitä väittänytkään mitään, ettei naiset kiinnostaisi. Siks toiseks olen ihan vaan sinkku nykyään... Voi ajaa, jos huvittaa, tai sitten vaan olla ajamatta :;):

-M

Luovutin melkein heti :no:

Alko kytkin luistaa, nyt ihmettelen miks & missä vika :dunno:

Kafe Compas kax sataa kilsaa mittarissa oltiin Lohjalla 1 1/2 h kyläilemässä kahvit juotu. Missä ootte?:)

Olinkoseminä joka tulin letkaa vastaan Selintiellä, juuri kun letka oli Otalammelta kääntymässä 25:lle. :thumbup:
Sopivan pituiselta näytti letka ja mukavan näköisesti kasassa, ainakin just taajamasta tullessa. :thumbsup:

Ittekseni naureskelin mitäköhän se p-pukama tykkäis p-kärpäsestä jos uukkarois ja lähtis seuraamaan !? :p

Yritin arvalla heittää mihin päin letka suuntaisi ja menin vastaan.
No ette te sitten tullutkaan sinne.
Mä, minä ja pyörän omistaja mentiin sitten omia polkuja. Ei tarvinnut letkassa hidastella.:right:

Kiitoksia Tr3, Sikiviki ja muut kanssa-ajelijat! Huitasin Vihdistä Selkin ja Perttulan kautta himaan, just ja just viel näki jotain ton tumman visiirin läpi...

Kiitokset:
-Veturille ja peräpukamalle!
-kaikille valkoista R1:stä käyntiin työntäneille :)
-Petri12R:lle puhelimen lainasta

Toivottavasti Töölössä on kaikki hyvin?

Vastailen kaverin puolesta, koska hän odottelee polvileikkausta. Muuten kunnossa, mutta jalka ja pyörä kärsi vahinkoja. Kiitoksia kaikille avusta!

Back