• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 2.8 TB kivenlahti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kivenlahden teboil kello 17.30-18.00
Muistio: huolehdithan siitä että odotat jos olet viimeinen ryhmässä. Kun ollaan saatu porukka jonoon niin kerään muutamia numeroita jonosta. sekä huolehdin siitä että kärki odottaa myös jos joukko hajantuu.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Porukalla mukaan hoidetaan homma niin että ei letka katkea
idea3.gif
Tebari löytyy espoosta länsiväylän varrelta.
Ja torstaiseen tapaan aurinko paistaa täydeltä terältä
062802jumpie_prv.gif

Tuun  
smile_org.gif

Jos joku tulee mulle hyrylän selliltä oppaaks sinne  
lookaround_orig.gif
Pitäisköhän meidän tehdä joku "Yammuttarelle navigaattori -keräys" ?
smile_org.gif

Tulossa olen! Ehkä.  
tounge.gif
noh on mulla navikaattori..

Mielummin sellanen yammuttaren navikaattorille kiinnitysteline keräys  
baaa.gif

on mulla siihen telinekkin mut se ei tohon rytköseen mahu
sad_orig.gif
Onhan sulla Rimmon merkkinen navigaattori, sillä löytää jokapaikkaan
wink.gif

Moron,

Jottei tarvitse tehdä kokoontumien takia eksursio-matkaa Jorvin sairaalaan, kehotan huomattavaan varovaisuuteen länsiväylältä poistuvan rampin, Kivenlahden kohdalla, jyrkästä kaarteesta. Se on paikallisen öljylämmitysaseman öljyjen takia ÄÄ...ÄÄRIMMÄISEN liukas
crazy.gif
. Ei ole ensmäinen kerta, kun joku vetäsee lipaxet siinä kohtaa. Paikallaan oleva varoitusliikennemerkki on kasvanut puistikon sisään ja siitä ei ole hyötyä.

Loppuisi vaan tuo hemmetin sade...

062802moto_prv.gif
terv,

Moron kaikille.

Uusi mopo saaatu alle, niin eiköhän voisi taasen lähteä  
062802moto_prv.gif

Lupas ihan hyvää ilmaakin torstaille.

Jaksaiskohan sitä taas ulostaa mopon autosta ja ruuvata siihen noita katuvärkkejä... Luultavasti en, mut katotaan.

Moron kaikille.

Uusi mopo saaatu alle, niin eiköhän voisi taasen lähteä
062802moto_prv.gif

Lupas ihan hyvää ilmaakin torstaille.
Sovitaanko nyt sillai et ei vedetä mitään vetoja siitä kuka on eka sil sulle tulee kalliiksi jaella noita mopoja kaikille
biggrin.gif
Sukizukihan vois antaa kuvainnollisesti voittajalle vaikka paketin rusinoita, koska ei se pyöräkään viime kerralla rusinaa kummempi ollut loppujenlopuks
smile_org.gif

Back