• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 18.5. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Hoplaa. Polkaistaanpa nämäkin viimein käyntiin tälle vuodelle.

Eli perinteitä kunnioittaen PK-letkailua torstaisin aina kun kelit sallii. Ei motaria eikä sorapätkiä vaan sitä ihteään aina sellainen 250-350km kerrallaan. Myös pidemmät siirtymät ja kovin ruvella olevat pikitiet pyritään näillä ajeluilla välttämään.

Kauden avaus Ruskeasannan Shelliltä torstaina 18.5. josta lähtö klo 17:30, jolloin kaikilla on tankki täynnä, rakko tyhjä ja muut lähtövalmistelut tehtynä. Kahvit on jossain lenkin puolivälissä ja illaksi ollaan takaisin jossain Kehä 3:n tuntumassa.

Alkukaudesta on hyvä kerrata nää letkaohjeet ihan kokonaan.

Tästä se lähtee, 10. kausi veturina, ku ei vaan osaa (eikä tajua) lopettaa :grin:

Ai niin.. Mähän oon muuten 3h ennen lähtöä vielä Oulussa joten voi mennä vähän tiukalle :blink:

Juu. Jos mä nyt tän kerran. Eli pukama mukana.:jippikaijee::jippikaijee::WAZAAP:

riisor sanoi:
Ai niin.. Mähän oon muuten 3h ennen lähtöä vielä Oulussa joten voi mennä vähän tiukalle :blink:
Jos oot Kingillä Oulussa, niin ei tee tiukkaa, Finskillä voi tehdä.
Mä aattelin hakee pyörän tallista vasta torstaina, että ihan kylmiltään en kyllä tähän viitti lähtee... :(

Mc Nikke T sanoi:
Jos oot Kingillä Oulussa, niin ei tee tiukkaa, Finskillä voi tehdä.
Mä aattelin hakee pyörän tallista vasta torstaina, että ihan kylmiltään en kyllä tähän viitti lähtee... :(

Lähe vaan. En mäkään oo ajanu ku tallilta himaan kax viikkoo sitte. Eli 50km hieman mutkitellen. Ruosteenpoistokurssi.

Aika märkää just nyt. Kattellaan iltapäivään, miltä näyttää.:dunno:

Ja kerpele ,just hokasin tänki :rant:
Pitäkää hauskaa . Jos sitten ens kerralla ehtii mukaan

Mutkat maistui! Vielä kiitokset veturille, perämiehelle ja mukana olleille. Ruostetta jäi vielä seuraavaankin kertaan... :thumbup:

Back