• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 14.6. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
riisor sanoi:
Sellaiset kiemurat tällä kertaa :cruising:
Komee letka oli taas peileissä :WAZAAP:Kiitokset itse kullekin!

Mites toi ens torstai, eli juhannusaatonaatto, olisko osallistujia? Keskiviikkonakin muuta menoa niin ei voi siirtää..

edit: Tai no oli siellä suoraakin, sorit siitä.

Ei pääse, mökillä jo juhannuksen vietossa.
Mutta jos reitti kulkee siitä ohi, niin voin kyllä keittää letkalle kahvit. Kilometrin joutuis painaa hiekkatietä.

Kiitos vedoista!

Noilla ennen niin hyvillä pikkuteillä on kyllä niin paljon korjausvelkaa, että sopiva ajopeli alkaisi olla jonkinlainen traktori :rant:

Ensi viikon to ollaan todnäk jo juhannuksen vietossa.

Brocol sanoi:
Kiitos vedoista!

Noilla ennen niin hyvillä pikkuteillä on kyllä niin paljon korjausvelkaa, että sopiva ajopeli alkaisi olla jonkinlainen traktori :rant:

.

Näillä eteläisillä mutka/metsäteillä muhii aivan perkeleellisen reikäisyyden ja repeämien seassa
sellainenkin potentiaalinen riski kuin TARKKAAVAISUUDEN KESKITTYMINEN VÄÄRÄÄN ASIAAN JA PAIKKAAN !

Jos..... Sorry!.... siis KUN ajaessa huomio alkaa olla enemmäkseen renkaat/vanteet rikkovien poteroiden
ja heikommat jo tieltä suistavien pitkittäisten repeämien väistelyssä ja kiertämisestä, siitä ei hyvää seuraa
pitkässä juoksussa.

Ei auta ihmeemmin edes rajoitusten laskeminen..... koska huomio on edelleen keskitettävä asiaan, joka
ei pitäisi olla käytännön tasolla lähes ykkösprioriteetti yleisillä teillämme.

Uudenmaan "mutkateiden" pääasiallinen tila vetää suulaammankin kaverin mykäksi....
eikä Runebergillakaan enää sanat riitä kertomaan asian herättämistä tunteista :no:.

Seuraile siinä sitten esim. käsiin räjähtäneen peurakannan vallattomia edesottamuksia latujen varsilla..
Ihan on vittu sama, vaikka työntäisi tuolla mopoa..... huomio on silti oltava LIIKAA reikien ja
railojen kiertämisessä.

riisor sanoi:

Mites toi ens torstai, eli juhannusaatonaatto, olisko osallistujia? Keskiviikkonakin muuta menoa niin ei voi siirtää..

edit: Tai no oli siellä suoraakin, sorit siitä.

Mukavaa pätkää ja varsinkin mutkaa. Ensi torstaina olen jo matkalla Botnialle eli jää väliin.

riisor sanoi:

Onko huomenna? :orgmp:

ja jos on, niin monelta ja mistä? :jpstyle:

Joo kyl tää jää nyt väliin keleistä huolimatta. Täytyy singahtaa landelle.

Ens viikolla uudestaan. Seuraavat 7 viikkoa ei ainakaan työt haittaa harrastuksia :jpstyle:

Hyvät Jussit!

Back