• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 14.6. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Torstaina taas.

Lähtö Mankin St1 klo 17:30 eli täältä. Reitillä mittaa noin 250km.

Tää on muuten jo 7. tälle kaudelle ja ollaan vasta kesäkuun puolivälissä. Koko viime kautena näitä oli sama määrä (7) ja 2016 vain yksi enemmän. Eli ei voi paljon kevään/alkukesän kelejä moittia :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Poistin säävarauksen :jpstyle:

Olihan se taas. Ekat 100 kilsaa. Ihmettelin ku joka mutka tuntu niin helvetin vaikeelta, ei meinannu kääntyä tai sit meinas kääntyy liikaa.
No ekal tauollahan syykin selvisi: Ohjauslaakerissa törkee pykälä keskellä. Luulin jo, että olen menettäny sen vähäisenkin ajotaitoni, mikä mulla joskus on ollu.

Riisorille kiitos alkupään mutkista, kuten kaikille osallistujillekkin.
Ei muuta kun laakerijumppaa ja seuraavaan kertaan!

Sellaiset kiemurat tällä kertaa :cruising:
Komee letka oli taas peileissä :WAZAAP:Kiitokset itse kullekin!

Mites toi ens torstai, eli juhannusaatonaatto, olisko osallistujia? Keskiviikkonakin muuta menoa niin ei voi siirtää..

edit: Tai no oli siellä suoraakin, sorit siitä.

riisor sanoi:

Mites toi ens torstai, eli juhannusaatonaatto, olisko osallistujia? Keskiviikkonakin muuta menoa niin ei voi siirtää..

Minulle käy ens torstai:thumbup:

On se vaan niin saatanan hauskaa. Pukama kiittää ja kumartaa.Hyvät mutkat ja suorat. Länsi-Uudenman tienpidosta selvis joten kuten, noo, ei se ny niin paha ollu. Kiitos veturille ja muillrkkin mukana olleille. Hyvä letkahan me saatiin kasaan pyörämäärä 12-15.

riisor sanoi:

Sopii vallan mainiosti. Jos pari muutakin lähtis, ni vot.

Juu, kivaa oli ja hauska oli matka, vaikka ehdittiinkin vasta puolikurssijuhlille.

Ens torstain kuviot on mulla vielä säätövaiheessa, hyvässä lykyssä pääsen mukaan.

Eli vahva ehkä.

Back