• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 13.6. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt kyllä meni suunnitelmat ihan uusiksi, koska illalla näyttää satavan ihan joka paikassa ja riittävästi :pissed:

Eli varmaankin about 150km lenkki tulossa ilman välitankkauksia, mutta pidätän edelleen oikeuden muutoksiin.. Joutuu vähän elämään noiden pilvien mukaan.

riisor sanoi:
Nyt kyllä meni suunnitelmat ihan uusiksi, koska illalla näyttää satavan ihan joka paikassa ja riittävästi :pissed:

Eli varmaankin about 150km lenkki tulossa ilman välitankkauksia, mutta pidätän edelleen oikeuden muutoksiin.. Joutuu vähän elämään noiden pilvien mukaan.

OK. Pitänee ainakin raahautua Shellille kaffelle. Tohon aikaan ei taida vielä sataa.:cruising:

Kuten hyvin tiedetään, Hattarat ovat sokerista. Kiitos kuitenkin alkumutkista ja kivastihan se customkin kulkee. Pus pus ja toiseen kertaan :rakastunut:

Kiitoksia, karkasin kans Karkkilan jälkeen Vihtijärven suuntaan ja kotia. Nurmijärven keskustan jälkeen alkokin taas sataa kunnolla.

Kiitos veturille, sikille ja kaikille siltä väliltä! Sopivasti karkasin - kotona kuivana, tankki ihan tyhjä :D

Kiitos riisor ja siki - pikkusievä sadetta karkuun peekoo.
Itse erkanin Nurmijärveltä kotio.

Screen%20Shot%202013-06-13%20at%208.11.31%20PM.png

Räpsyt

Jep, vähän meni soveltaessa ja taivaalle katsellessa, mutta lopulta kuivana kotiin. Vähän tuli pisaroita visiiriin mutta tiet oli kuivat koko matkalta ja mopokin pysyi puhtaana :thumbup:

Vähän jäi tyngäksi enkä uskaltanu kahveillekaan kesken pysähtyä, kun olis todennäköisesti tullu sade niskaan. Mutta tällä kertaa tällainen, ens kerralla sit varmaan taas normikaavalla.

Kiitos ja anteeksi :paikallatuulee:

Kivaa oli vaikka vettä vähän ripottelikin. Ja Maleficent "pölli" autolla osan letkasta Rajamäen jälkeen :)

psychedelic.alien1 sanoi:
Turha reissu mutta tuli todistettua että keulii se sateellakin ja hauskaaa oli:thumbup:

Alienille ja muutamalle muullekin: Jos ne etupyörät ei pysy asfaltissa niin painukaa vittuun mun letkoista. Kiitos :rant:

Kiitos kaikille, eka pk ja kivaa oli, kuten aina org.in letkoissa.

Mitä em. tapaukseen tulee, se taisi sattua sen jälkeen kun "virallinen" osuus oli saatu päätökseen. Muista keulimista en ossoo sannoo mittee... itse asiassa tämä asia ei kuulu mulle mitenkään, piip piip piip... :D

riisor sanoi:
Alienille ja muutamalle muullekin: Jos ne etupyörät ei pysy asfaltissa niin painukaa vittuun mun letkoista. Kiitos :rant:

Komppaan tätä. En halua keräillä niitä jälkiä, jotka tuommoisesta mahdollisesti tulevatten. Katoin jo edellisellä kerralla hieman, mut annoin toistaseks olla.

Ja sitten itse asiaan.
Kiitos Olli kivasta sadettapakoon lenkistä. Ei me kastuttu. Mulla tuli himasta himaan tasan 200km, eli ihan kiva pikku iltalenkki. Ja tietty kumarrus kaikille (ainakin melkein) mukanaolleille. Kermitille taas kiitos nopeen kuvista.
Ja ei ku ens kertaan.:jippikaijee:

riisor sanoi:

Ja jos joku alkaa TouRinkilla harrastamaan tätä niin videolle otetaan ja lähetetään sinitakeille se video!!

Kiitoksia taas kaikille. Loppuun asti shellille saakka, loppu jutustelut ja vielä pääs kuivana kotiin:)
Puolituntia kotiintulon jälkeen kun kävin peittelemässä pyörän, niin vettä jo tulikin.

Back