• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 12.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuri työkotterolla Bembölen ohi ajoin. Kuivat tiet, aurinko paistaa, sadepilviä ei hirveen lähellä näy.

Go-Za sanoi:
Juuri työkotterolla Bembölen ohi ajoin. Kuivat tiet, aurinko paistaa, sadepilviä ei hirveen lähellä näy.

Jaa. Koska mä oon nainen mä saan muuttaa mieltäni eli lähen tuleen :grin:

^ Kyll' kannatti tulla.

Puolimatkan peräsmies kiittää mutkista.

Ja ne avaimet muuten löytyi muutaman kilometrin päästä, pitkään olivat paksissa roikkuneet.
Anulla on haukansilmät, mä olin jo ajanut ohi. Tämä korvataan vielä jotenkin.
KIITOS !!!:rakastunut::rakastunut::rakastunut:

Hah.. harmittelin lähdön jälkeen kun jäi reitin tallenus pnois päältä. Kolmatta kertaa Fiskarin tietä mennessä ajattelin että ehkä tän nyt kuitenkin muistaa muutenkin :grin:

Hyvä että avaimet löyty... löytäskö joku vielä mun kypärän spoilerin joka jäi jonnekkin mustion tielle yllättävän syöksyvirtauksen vuoksi ilmeisesti.

Kivaa oli, kiitoksia.

Kiitos mutkista, sateiset tiet tulivat vasta kotimatkalla, kun motaria painelin. Ketkä kaksi orggilaista oli pysähtynyt tietyön kohdalle juuri ennen kehä 1:stä? Tajusin niin myöhään, että olitte samasta letkasta, että ehdin vain moikata.

Oma ajo sujui hyvin mitä nyt ylimääräsen Fiskarssi lenkin jälkeen jäin edellä ajavasta ja jouduttiin perämiehen kanssa arpomaan seuraavassa risteyksessä mihin muut olivat menneet, kun ylitys oli jäänyt merkkaamatta.

Ainoa joka jäi vielä kaivelemaan oli se punaisen kotilon kuski joka lähtiässäni ohittamaan kiilasi kohti minua suoralla tiellä :S onneksi ei osunut :/ itse ainakin pelästyin.

suopo sanoi:
Anulla on haukansilmät, mä olin jo ajanut ohi. Tämä korvataan vielä jotenkin.
KIITOS !!!:rakastunut::rakastunut::rakastunut:

Tulette hämmästymään laskun suuruutta :grin: Ei vaiskaan, Kotka on aina Kotka vaikka oliski haukansilmät. Kiitos omasta puolesta, tulipahan peekoiltua taasen, ens viikolla ei kerkiäkkään kun meinaan mutkitella Alastarolla tiistaista sunnuntaihin :)

Murina sanoi:
Hyvä että avaimet löyty... löytäskö joku vielä mun kypärän spoilerin joka jäi jonnekkin mustion tielle yllättävän syöksyvirtauksen vuoksi ilmeisesti.

No toki, mä haen sen huomenna. Mustion tie? Got it :thumbup:

Semmottiset ziekurat tällä kertaa. Mukava iltajumppa ja kelikin oli paras mahdollinen mutkailuun. Pintakosteutta vasta 20 kilsaa ennen kotia. Kiitokset sinne ja kiitokset tänne, mukavalta maistui ja rengaskin paistui. :wanna:

TR3 taas vaihtanut pyörää!
Koska saadaan Bomber magaziinista lukea kawasakin rakennuksesta?:p

Turbo sanoi:
MITÄÄ, etkai vaan vihjaile, että skippaisit taas Tiistai ajot ?

Emmää skippaa, mää vaan ajan ne Alastarolla :grin: Mut sit 24.7 LUPAAN pyhästi että Hitaat ajetaan. Miten se meni... Jos sanani syön mörökölli minut vieköön :bye:

Back