• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 10.heinäkuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajotaito 0,2 suoritettu. Nyt sujuu u-käännökset. :D

Hauska reissu vaikka tankilta sitten jouduin karkaamaan töihin kesken ajojen.

Jep, kiitokset täältä myöskin, pitkään aikaan ei olekaan tullu käytyä mutta kyl sitä sitten rupes rentoutuuuu... :orgmp:

Oli sopivan leppoisa vauhti niin möhkölläkin pysyi mukana. Kiitos veturille ja muille.

Jos PK-letkaa ei tule... mä voisin vetää TouRinkia semmosella sport-vauhdilla... (siis torstaina)

Go-Za sanoi:
Jos PK-letkaa ei tule... mä voisin vetää TouRinkia semmosella sport-vauhdilla... (siis torstaina)
Eikös TouRinkin vauhti ala nykyään olla jo sport-vauhtia??
Vuosien varrella vauhti on vain kiihtynyt... :;):

Sori, oli ihan pakko.:p

D-Iivil sanoi:
Mikä Tuonossa vikaantui viime to?

Eihän nuo italot ole enää moneen vuoteen saaneet mistään kierrelukitettta, ku kaiken ostaa kotarin tehdas.

Mä voisin lähteä häntäheikiksi jos iltavapaa-anomus menee läpi.
Olin epähuomiossa buukannut seuraavat 4 viikonloppua putkeen MP retkeilyyn ja nyt on kehä ykkösellä Haagan kohdalla aika kova paikallinen matalapaine. Toivotaan että keli huomiseksi kirkastuu.

wanico sanoi:
...nyt on kehä ykkösellä Haagan kohdalla aika kova paikallinen matalapaine. Toivotaan että keli huomiseksi kirkastuu.

Ilmatieteenlaitos ainakin lupaa poutaa / puolipilvistä huomiselle iltapäivälle ja sateen todennäköisyydeksi alle 10%.

Back