Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse suunnistin siitä liikenneympyrästä suoraan motarille ihan tarkoituksella,toivottavasti kukaan ei siitä hämääntynyt ja lähtenyt mun perään.
Heh,joo en eksynyt,ajattelin oikasta motaria pitkin himaan ku pimeellä niin v****maista ajella.Tuossa liikenneympyrässä on vaan vähän paha nostaa tassua pystyyn erkanemisen merkiksi.Itse suunnistin siitä liikenneympyrästä suoraan motarille ihan tarkoituksella,toivottavasti kukaan ei siitä hämääntynyt ja lähtenyt mun perään.
Taisin ajaa perässäsi.
Letka jatkui siitä kyllä oikeaan suuntaan.
Minua jäi siinä ympyrässä pari sekuntia mietityttämaan, että eksyitkö vai mahdatko vetää ympyrässä "kunniakierroksen"![]()
Tulipa bongattua se kuuluisa Posliini-Skootteri, melkoisen pian reissun loputtua. Teki mieli pysähtyä ja katsoa oikein lähempää se niiden peli. Kyllä oli valtavan näköinen se skode, koska se oli pääosin valkoinen väriltäänKiitos hyvistä ja aurinkoisista mutkista. Me vielä kävästiin vetää loppuveto mutterille... jossa matkalla oli muutama pyörä "setien" pysäyttämänä.
Se kioski oli lähellä länsiväylää, kauklahdenväylän varrella. Siis just siinä, kun 80 vaihtuu 60:ksi.Missäs kohtaa tuo jonotuspiste oli?