• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK torstai 10.6.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja miekii oon kotiutunut. Huitaisin pannu2 paikalta kotiin kuulemaan kehuja kotiintuloajasta, joten loput pätkät jäi väliin. Hyvä ettei sattunut muutakun pyörään.
Kaikille osallistujille kovasti kiitoksia, erityisesti Riisorille taas kerran upeista pätkistä, ja haluaisin kiittää myös Mestari Sikivikiä mahdollisuudesta suorittaa valvottu letkan paimentamisharjoituksen käytäntö-osa 1 ihan n00bina ilman muodollista teoriakoulutusta. Tuleekohan musta tällä menolla 10v päästä vara-paimen vaiko ihan peräpuikko
lookaround_orig.gif

Kirkkonummen alaosastokin päässyt ainakin osin kotisohvalle. Pyörät pysyi kumipuoli alaspäin koko matkan ja kotimatkalla peuratkin metsän puolella, joten ens kertaan.

Tuleekohan musta tällä menolla 10v päästä vara-paimen vaiko ihan peräpuikko
lookaround_orig.gif
Helppo juttu, senkus vaan muunnat snadisti nikkiä, muotoon: "Suppo"  
033102ass_1_prv.gif

Kiitokset myös täältä. Meinasin skipata yliannostuksen vuoksi koko reissun, mutta pekkapouta kun uhosi että tulee pakkolomaa ajelemisesta muutamaksi päiväksi niin pakkohan se oli mukaan runtata, ja hyvä oli että runttasin. Überpätkät jälleen kerran.
Riisor, tuo ajoreittien Ajatollah oli taas kaivanut kaikki kivet ja kannot että sai kapinen kansa kallistella koneitaan oikeen huolella.

Hampurilainen oli ihan kuraa, mutta minä kun en turhista valita niin jääköön sekin aihe. Hienoa porukkaa, hienoja pelejä ja hienot reitit, mitä sitä vois mopopoika muuta toivoa.

Nuniin. Kotona. Juu pikkusen oli hääpeningiä taas, valitettavasti, mutta hienoa, et äijät on kunnossa. Peräpukama kiittää ja kumartaa.
bowdown.gif
74 pyörää minä laskin (itseni mukaan lukien), kun sieltä olikony Selkin stopilta lähdettiin. Ja eikun ens kertaan.

Jeps, kiitoksia vaan kaikille.
smile_org.gif
tänään vedettiin aivan loppuun saakka, taisin olla vika joka lähti pois nihtisillalta.
biggrin.gif

Kiitokset Riisorille hyvistä vedoista, kylläpä kelpasi PK-neitsyys kuluvalle kaudelle korkata mukavien mutkien parissa.
Hyvää jengiä, hyvä meininki.

Huh, myös pikkumustat vihdoin kotona Tusbyssä.

KIITOSTA kaikille, hurjasti. Olihan taas hauskaa
cool.gif

Konttaajille
pftroest.gif
, kuten jo monta kertaa sanottu, mopoja saa kaupasta, kunhan ukoilla matka jatkuu omin jaloin.

Ja riisor:
bowdown.gif

Todella iso kiitos kaikille jotka autto pois pellolta. Etenkin Sepille kuskaamisesta Jorviin ja kotiin
033102beer_1_prv.gif
Käsi ei anna kirjotella enempää.
crazy.gif

Eipä kestä  
smile_org.gif
Pääasia on että ei tullut pahempaa. Muovia ja metallia saa uutta  
biggrin.gif
Ei muuta kuin aamulla vakuutusyhtön kanssa asioita setvimään.... Ja uutta  
062802moto_prv.gif
odotellessa

Mun konttaamista ei kannata edes laskea
biggrin.gif
Totaalista omaa huolimattomuutta ja jos nyt jotain ulkopuolista tekijää pitää väkisin syyttää, niin V*TTU kun Yammussa ei voi olla vaihdenäyttöä ja tarviiko sen ykspyttysen pysähtyä kuin seinään moottorijarralla
tounge.gif

Vaan nyt pyörällä töihin. Ei kaatojen jälkeen jäädä makaamaan, vaan takas satulaan (kun kerran peli on ajokunnossa).

Kivaa oli silti, kaatokin vain nauratti, heti kun huomasin ettei mihinkään satu liikaa ja jäsenet liikkuu!

Tosi mukava kaudenavaus. Mukavat mutkat ja leppoisa matkavauhti. Oli hienot turvavälit edessä ja takana, jolloin ajo on rentoa ja eikä kaikki vedä samaan nippuun jos paha tilanne tulee. Pitkämatkalaisen piti vaan lähteä puolimatkasta kotia että ehti lenkillekin.

Oli kunnon briiffaus lähtöpaikalle, piti tulla kaikille selväks että perässätulijaa ei jätetä, mutta tais kuitenkin joltain "unohtua". Jännä miten se on niin vaikeaa. Pitäiskö lähtöjonossa laittaa sana takaa eteenpäin, jokainen sanois edellä menevälle että "varttoo mua sitten risteyksissä jookos". Jos ois kohdannut sen perässätulevan silmästä silmään niin ei ehkä kehtais sit jättää sitä korpeen harhaileen.

Mutta kiitokset valonkantajalle, jonossasuikkailijalle ja perämiehelle sekä kaikille osallisille.

Nyt on sit pk-kausi avattu...
062802moto_prv.gif

Iso kiitos Riisorille hyvistä mutkista ja tietenkin muille mukavasta ajoseurasta.

Hauskaa oli!
biggrin.gif

Ja pxu ei, se ei oltu me, tai ainakaan me ei mitää tunnusteta
biggrin.gif
Mitä sää yksin ajelet, oisit kurvassu letkaan mukaan!
juuei kun mä olen niin epäsosiaalinen luonne.  
wink.gif
Ja kun olin kurvaillu jo siihen tullessa jonkun verran ja kotiin päin jo menossa niin ei tullu uukkaroitua. Täytyy kattoa jos tänäkin kesänä kerran tulis - voishan toi sata osallistujaa pk-ajelulla mennä rikki?  
omg.gif

Ajattelinkin siinä kohtaa, kun olin ihmetellyt semmosella kelillä motoristeista varsin tyhjiä teitä, että jaaha, täällä oli tommonen joukko, ja loput Suvirannassa!  
biggrin.gif

Back