• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-tiistai 24.8. klo 17:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
riisor sanoi:
Sadekausi jatkuu ja perjantain ohut mahdollisuus kaatuu siihen, että pitää olla jo menossa Alastarolle.

Ehkä ensi viikolla sitten.. :boring:

Hommaa jo kliparit siihen.

Alkaa homma luisua? :D

Motoristo sanoi:
Milloin päitsi, joko ensi vkonloppuna? :cruising:
Mulla on kolme seuraavaa viikonloppua kiinni ja niiden jälkeen ollaankin jo syyskuun loppupuolella :(

Muttamutta.. Tän viikon torstai on taas vesisadetta, mutta huomenna (tiistaina) näyttäis olevan vielä kuivaa. Miten olis?

riisor sanoi:
Mulla on kolme seuraavaa viikonloppua kiinni ja niiden jälkeen ollaankin jo syyskuun loppupuolella :(
Muttamutta.. Tän viikon torstai on taas vesisadetta, mutta huomenna (tiistaina) näyttäis olevan vielä kuivaa. Miten olis?
Minä en ehdi huomenna mutta ota muuta letkaa hinaukseen, ennuste näyttää ookoolta…
Pahus, pitää varmaan kiertää soolona se päijänne, kun vaan osuis kuivaa mutta lämmintä (>+15C) johonkin vkonloppuun :thumbup:

Mun siirtokilvet vanhenee tänään, mutta on kyllä pitkästä aikaa niin hyvä keli, että katsastuksen sijaan joutuu valitsemaan ajamisen.

Eli lähtö Lahnuksesta tänään 24.8. klo 17:00!

Ja toivotaan, että joku ehtisi taas muokata otsikon mahdollisimman pian kun en jaksanut avata uutta ketjua :paikallatuulee:

riisor sanoi:
Mun siirtokilvet vanhenee tänään, mutta on kyllä pitkästä aikaa niin hyvä keli, että katsastuksen sijaan joutuu valitsemaan ajamisen.

Eli lähtö Lahnuksesta tänään 24.8. klo 17:00!

Pukama mukana.:WAZAAP::WAZAAP:

riisor sanoi:
Ja toivotaan, että joku ehtisi taas muokata otsikon mahdollisimman pian kun en jaksanut avata uutta ketjua :paikallatuulee:

Muokkasin otsikkoa pyynnön mukaisesti.

Perkele tää yllätti. Hyviä ajoja, tässä ei millään enään kerkeä eteläisestä espoosta mukaan. Vai voikohan liittyä mukaan ekalla stopilla?

Luulot karisi vauhdilla ennen ensimmäistä stoppia mutta kyllä se tuntuma pikku hiljaa palaili.
Sen siitä saa kun on pari vuotta lusmuillu näitä letkoja.
Kiitos Riisor, Siki ja muut :jippikaijee:

Pukama kiittää ja kumartaa.:respect: Mukavaa oli. Neljä (4) lähti ja maaliin asti ajoi viisi (5). Hei me lisäännyttiin matkalla.:jippikaijee::WAZAAP:

Hyvä että tuli eilen ajettu. Nyt on kyllä aikamoinen koira keli ja ei huomennakin mitä hyvää ole. Sellaset vaihto päiväät ihan ok.Ei tarvi odotta sitä torstai ja kui sataa. Jatkossakin vaihto päivät.
Pienessä letkassa oli ihan hyvä ajaa.
Kiitos mutkista.:thumbup:

Kylmäksi ja kosteaksi muuttui loppuviikko ja kosteaa tuulta lupailee tällekin illalle. Maanantaina olis ollu loistokelit, mutta eihän sitä viikonlopun huuruissa ehtinyt edes huomata ennen kuin oli jo myöhäistä.. Ensi viikolle lupailee taas vähän lämpimämpää. Katsotaan jos onnistuisi vieläpä oikeana päivänä.

kumarbusa sanoi:
Ei tarvi odotta sitä torstai ja kui sataa. Jatkossakin vaihto päivät.
Torstai on se vakio PK-päivä ihan jo senkin takia, että jengi osaa siihen vähän varautua. Muut päivät on aina poikkeuksia jos to ei sään puolesta onnistu ja jos muuten sattuu sopimaan aikatauluun.

LuutnanttiLaakkonen sanoi:
Perkele tää yllätti.
Joo tää tuli vähän lyhyellä varoitusajalla, sori. Kannattaa käydä laittamassa ketjutyökaluista edellinen PK-ketju seurantaan, niin ei mene niin herkästi ohi. Yritän muistaa linkittää uudet ketjut aina sinne edellisen loppuun.

Mutta tosiaan ihan hyvä miniletka tästäkin saatiin ja voipahan vetää nyt saman reitin toistekin, kun ei tule monellekaan kertauksena :grin:

PS. Jos 18.-19.9. on säädylliset kelit, niin Päijänne voisi vielä silloin onnistua.

Päijännettä on odoteltu :right: toivottavasti se saataisiin onnistumaan! Nyt on taas yksi huolto tehty lisää tälle kesälle. Kilsoja tullut se 10tkm ja kolmas takanen pitäs kohta vaihtaa :D . Ajotaidotkin kehittyny ihan huikeesti, kun ennen superdukea oon pari tommosta perus kuussatkun kyykkyä omistanu ja niillä ei niin mutkia tullut taitettua.

Huomenna mennään taas.. Lisää infoa kunhan arvon reitin :grin:

Back