• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ps. Viitsitkö laittaa vaikka pm tilinumeron uudestaan kun tuo ei näytä toimivan.  "Tarkista saajan tili."
Se on toi sampopankki kun tekee omiaan... tai sit mä kirjotin vaan tilinumeron väärin..

Pistin privaa tuleen.

062802moto_prv.gif

Unohtui sanoa noissa edellisissä.

Oli ihan hiton kivaa nähdä taas tutut ajelulla.

Ja kovasti Kiitos Tre3:lle reitin suunnittelusta.

wink.gif
tounge.gif

-M

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Määkin olin tulos mukaa mutku olin aamul räpläämäs tota nykyisen Vaimon työmatka autoo ja hieman meni homma käsille eli aikataulu petti, kotiuduttuani Sipooseen äkisti kuteet vaihtoon ja tankille n.13.45 hehe ei pelittäny nordean kortti sit pari muuta asemaa... sama juttu no lompsa tyhjäks (7€) ja liru tankkiin sit tuli "Ropaajalta" viesti pyynnöstäni jotta Veikkolan taakse vanijärvelle on suunta teillä, no eikäku keula veikkolan suuntaan.
Zumosta koitin löytää vanijärveä tuloksetta no pyörähdin saukkolan nurkil sit tuli "ropaajalt" uus viesti et gesterbyn koulul pikku tauol...
Eikäku koulua kohti mukavaa mutkatietä toivoen jotta .ORG letka tulis vastaan mut ei !
Spaddutauko koulun nurkil ja pähkäilyä...
No joo ens kerral sit ajellaan eli nokka kohti Sipoota mut kaikenkaikkiaan tuli pärtsäiltyy parisataa kilsaa välil pätkä hienoo hiekka baanaa ja välil mutkaa ja välil konetietä eli kaikkee kivaa
wink.gif
wink.gif
wink.gif

Mut on teit kyl hankala löytää
sport05.gif

Niinku sanottu ni ens kerral sit...    
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

-pete-

Kokemusten päiväkirjaan saatiin tosiaan uusi merkintä, kun tällä kertaa perusletka jättikin kärjen oman onnensa nojaan. Vmattin, tr3:n, oban ja ??:n kanssa sitten jotenkin selvittiin järkytyksestä ja mentiin purkamaan tilannetta Lahnuksen Shellille
bawling.gif
. "Kuinka näin voi käydä?", "siis aivan hirveää", -juttua riitti, kunnes tuli aika lähteä kotiin.

Kiitokset tr3:lle letkan koollekutsumisesta ja vedoista (ja mainonnasta
wink.gif
) ja kaikille muillekin kaikesta. Oli mukava nähdä myös Masa pyörän päällä vanhoine juttuineen. Vanhat hyvät asiat eivät näemmä muutu ihan pienistä, - ei edes v****ilut
tounge.gif
.

Toivottavasti vielä päästään tänä vuonna ajelemaan PK:n merkeissä. Kalenterin osalta alkaa olla lokakuun loppu tiukkaa, mutta onneksi marras-, joulukuu jäävät vielä jäljelle.

smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

// Jukka

Mä mitään V****le. Mä olen mies, joka puhuu aina totta ja suoraan. Toisin, kuin te poliitikot, jotka olette kuin sisiliskot. Avattaresikin perusteella olet sellainen poliitikko, että jättää hännän, kuten lisko kun tulee tiukka paikka...

033102bebe_1_prv.gif

-M

Mä mitään V****le. Mä olen mies, joka puhuu aina totta ja suoraan. Toisin, kuin te poliitikot, jotka olette kuin sisiliskot. Avattaresikin perusteella olet sellainen poliitikko, että jättää hännän, kuten lisko kun tulee tiukka paikka...

033102bebe_1_prv.gif

-M
mad.gif
Meeppäs nyt kiltisti sitä vaalikumponkias täyttämään.

Katos vaan, mulla onkin jäänyt vanha kuva avattareen, pitää kumittaa toi häntä pois.

Tarkoitus oli lähteä hidastamaan letkaa, mutta Nordea ei halunnut antaa luottoa pensan ostoon.
crazy.gif

Kiitos vaan ajoseurasta, olihan mahtava kokemus letkassa ajella
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
!
Vähän ex tempore lähdettiin mukaan ja kiirekin tuli, niin ei ehtinyt ennen lähtöä tankille
sad_orig.gif
joten Kirkkonummen jälkeen piti luovuttaa löpön uhkaavasti huvetessa, ettei olis tielle jäänyt... Ja Bembölessäkin ois ollut kiva olla vähän aikaisemmin kahvistelemassa niin ois ehtinyt pari sanaakin vaihtaa.
Mutta meikäläiselle (+avecille) eka kerta ORG-ajelulla, eikä varmaankaan vika. No eipä sitten oltu kuitenkaan ainoita jotka erkanivat porukasta
wink.gif
tai joista porukka erkani - riippuu näkökulmasta...
tounge.gif

Kiitos valokuvaajille sekä ORGanisaattoreille. Seuraaviin tapaamisiin
buttrock.gif
Niin muuten tuo kahvitupa olisi jatkossakin ihan kiva lähtöpaikka.

Edit: P.S. No huh jos Nordeasta olis kiinni niin en olisi kai vieläkään kotona, tai ainakaan pyörä ei olis... onneksi ukkokullalla oli toimiva luottokortti mukana pitstopilla!

Hyvin meni mutkat, vaikka vähän hämminkiä loppumatkasta tulikin. Pakko kai näitä joskus on sattua, kun välimatkat kuitenkin kasvavat välillä melko pitkiksikin.

Kuka muuten tunnustaa lähteneensä sillä punaisella Volvolla letkaan? Tuliko laitettua mopo liian aikaisin talvisäilöön?
biggrin.gif

Ryhmä Karkkilan reittikartta

Tässä tämä eilinen pieni seikkalumme.

ajelu051008yu4.jpg

Kokonaismatka reitillä: 274 km

-M

"Harrastus ei ota hiipuakseen edelleenkään. Nyt alla on, useita pyöriä myöhemmin, Yamaha YZF-R1, jonka hankin viime kesänä. Tehoa siinä on riittävästi ja huippunopeutta se kelaa niin paljon, etten sen kokeilemista ole ikinä edes harkinnut."

Kävin lukemassa erään vaaliehdokkaan sivuja ja törmäsin tälläiseen tekstiin. Voisiko senaattoriehdokas jotenkin kommentoida sitä?

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M
033102bebe_1_prv.gif
lukee raamattua  
biggrin.gif

...tai sitten olet tullut todella hiljaa Lohjan suunnalta...
...
Kovasti pahoittelut, jos olet missanut meidät. Tahallaan me ei sua oltais jätetty porukasta.  
smile_org.gif
No problem. Oli tuossa vaiheessa jo ajatukset kotiin lähtemisessä. Ja tulin varmaan tosi hitaasti. Jouduin lisäksi pitämään matkalla tyhjennys ja soittotauon.

Taisin ylittää ns. hyvän maun rajan tuossa edellisessä viestissäni ja pyydän Jammuulta näin julkisesti anteeksi. Poistin sen viestin itse, joten sitä ei tarvitse ihmetellä.

Me ollaan tutustuttu näissä ajeluympyröissä Jammuun kanssa ja saatamme välissä heittää melkoistakin herjaa toisistamme. Oikeasti Jammuun vaalikamppanja on hänen henkilökohtainen tavoitteensa, joten vitsini siitä oli huono. Ja minä tajusin kyllä pointtisi siitä, että posken voi kääntää...

Jammuu on oikeasti kiva ja luotettava heppuli, mutta asuu toisessa kunnassa, jossa meikäläinen, joten en pääse häntä äänestämään. Jammuulla on vaalikamppanjanaan lapsiperheiden huomioonottaminen poliittisissa päätöksissä, joka ajaa hyvää asiaa. Itse juuri tänään yhden espoolaisen ehdokkaan kanssa tästä samasta asiasta keskustelleena tiedän, että tämä on tärkeä asia suomalaisille.

Pahoitellen omaa tyhmyyttäni, mutta Jammuulle hyvää kamppanjaa toivotaten.

-Matti

Back