Se on toi sampopankki kun tekee omiaan... tai sit mä kirjotin vaan tilinumeron väärin..ps. Viitsitkö laittaa vaikka pm tilinumeron uudestaan kun tuo ei näytä toimivan. "Tarkista saajan tili."
Pistin privaa tuleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on toi sampopankki kun tekee omiaan... tai sit mä kirjotin vaan tilinumeron väärin..ps. Viitsitkö laittaa vaikka pm tilinumeron uudestaan kun tuo ei näytä toimivan. "Tarkista saajan tili."
Jees sain maksettua, yksi nolla puuttu. Saipahan taas yhdet kasvot nickin forumilla.Se on toi sampopankki kun tekee omiaan... tai sit mä kirjotin vaan tilinumeron väärin..ps. Viitsitkö laittaa vaikka pm tilinumeron uudestaan kun tuo ei näytä toimivan. "Tarkista saajan tili."
Pistin privaa tuleen.
![]()
Mä mitään V****le. Mä olen mies, joka puhuu aina totta ja suoraan. Toisin, kuin te poliitikot, jotka olette kuin sisiliskot. Avattaresikin perusteella olet sellainen poliitikko, että jättää hännän, kuten lisko kun tulee tiukka paikka...
![]()
-M
Ei toiminut joo Nordean pankkikorttipuoli, mutta Nordean Visalla onnistui bensaostokset. Pari kertaa noiduin siinä Bembölen Lukoililla tuota, kiirettä kun vähän pukkasi päälle. Oon ennenkin huomannut tuon, jos jompi kumpi puoli ei toimi, toinen saattaa toimia.Tarkoitus oli lähteä hidastamaan letkaa, mutta Nordea ei halunnut antaa luottoa pensan ostoon.![]()
"Harrastus ei ota hiipuakseen edelleenkään. Nyt alla on, useita pyöriä myöhemmin, Yamaha YZF-R1, jonka hankin viime kesänä. Tehoa siinä on riittävästi ja huippunopeutta se kelaa niin paljon, etten sen kokeilemista ole ikinä edes harkinnut."
Kävin lukemassa erään vaaliehdokkaan sivuja ja törmäsin tälläiseen tekstiin. Voisiko senaattoriehdokas jotenkin kommentoida sitä?
![]()
![]()
![]()
-M
No problem. Oli tuossa vaiheessa jo ajatukset kotiin lähtemisessä. Ja tulin varmaan tosi hitaasti. Jouduin lisäksi pitämään matkalla tyhjennys ja soittotauon....tai sitten olet tullut todella hiljaa Lohjan suunnalta...
...
Kovasti pahoittelut, jos olet missanut meidät. Tahallaan me ei sua oltais jätetty porukasta.![]()