• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Arkipäiväajelut alkaa jäädä tähän vuodenaikaan niin lyhyiksi, että pidemmät lenkit täytyy heittää viikonloppuisin. Tässä sitä nyt olis, kunhan kelit sallii. Märille teille ei lähdetä.

Lähtö Rusan Shelliltä sunnuntaina klo 10:00.

Matka on pitkä ja vaativa ja päivä lyhyt, joten valitettavasti tämä reissu ei sovellu ensikertalaisille. Tuntumaa kannattaa hakea lyhyemmiltä reissuilta.

Jos keli on
033102ass_1_prv.gif
:stä, siirretään reissu todennäköisesti seuraavaan viikonloppuun.

Saatanhan tulla kurasaappaissa lähtöpaikalle kahville tontin pohjalta. Tai saatan olla tulematta. Mopotinkin jätti aamulla kotio kun oli purkanut aivan uuden akun jännitteet 0V:n
sad_orig.gif
.
Suapi nähä onko kesän mutkat ajeltu?
Ens kesänä sit kahta kovempaa ja enempi kun ja jos toi torppa saadaan ylös tosta montusta.

Ehottoman Makeeta.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Toivottavasti matka joutuu myös tällä keikalla, ettei käy niinkuin viimeksi. Silloin alkaja ajoi jonkun toisen prätkän perään ja koko loppuletka mukana...

No mutta piru mähän lähen kans mukaan.(jos vielä huolitaan
lookaround_orig.gif
) Jos turun suunnalta joku muu on tulossa niin mä lähen 0700 paimiosta mutkien kautta. toi konetie ei sovi mulle
062802moto_prv.gif

No mutta mukana  
062802moto_prv.gif

e: yllytettynä sensuroin asiaankuulumattomat sivujuonteet

En tuu. Affenanmaalla kalassa ja  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Seppo hoitanee pukamahommat tarvittaessa. Jos teitin mukaan on tulossa.
nixweiss.gif

No mutta mukana  
062802moto_prv.gif
ja mun uusi p... myös.
Arvuuttaja, mites sulla ?
Uus piuha postissa, Anu hakee sen. Eli joo, jos toimii tällä erää (testi pk-torjantaina) ni sit.

Nyt on menny autocomin jälkeen rahaa 100 egee BT mokkula (käytetty), 25 egee pmr piuha (väärä) 59 egee pmr piuha (toivottavasti oikea), 20 egee nelinapanen adapteri mp3 kälkättimelle, 65 egee tangetti... Jos ei pian oo kaikki osa-alueet iskussa, mä tapan kauppatorin lokit hakkaamalla niitä tolla autocomilla turistien huviksi ja suomikuvan kirkastamiseksi...
Josko vaan ajelis.....
biggrin.gif
.
talktohand.gif

Back