• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu -> T-ajot ke 16.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
WOE paska! Mä olisin ollut aivan varmasti mukana jos olisin hiffannut tän ajoissa, vaikka ees varttia ennen lähtöaikaa! Te ootte lähteneet ihan mun kämppien läheltä. Just reilu tunti sit. Perseen perse!!!

Nonnii matkailu avartaa...
smile_org.gif
Mukava pikku retki, paitsi motari+tuuli=niskat ihan jumissa ja kahen tunnin yöunet taustalla=silmät seisoo, mutta onneks kotimatkan mutkat piti herreillä, kiitss kaikille ja mahtavaa että nuin moni jakso vaivautua pikku seikkailulle
buttrock.gif

Mitäs jännää seuraavaksi, vaihtelu virkistää...?

Kiitos teidän poppoolle!
Äänekästä sakkia nää "snadilaiset"!?
Vähän kyllä jännitti että oletteko te oppineet sen "tompereen" kielen lyhytoppimäärän.
Voin kertoa että ONNISTUITTE!  
wink.gif

Niin ja seuraavalla keralla LIELAHTEEN tapolalle!

mulla on vähän perse kipeenä..mutta kivaa oli ja mutkat oli hienoja varsinkin tää enduro pätkä keskellä ei mitään
biggrin.gif

KIIIIIIITOS!

Nonni, Tena ja Tonni kotona. Kiitos miljoonasti JGolle reilun sadan kilsan loistovedosta (melkein saatiin peurapaistia
tounge.gif
), Janelle peränpidosta ja muille Nääsvilleläisille suuri kiitos seurasta, vaikka me ujot snadilaiset jäätiinki teijän jalkoihin... Ihan mahtijengi liikkeellä, oliko meitä 37? Nii ja nähtiinhän me sinivuokkojakin, tosin ne oli kyllä jo parhaat päivänsä kukkineet
biggrin.gif

Ja Hesalaiset, teitähän mä näänkin sitten huomenna
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Mutta kiitti teillekin, oli tosi kiva reissu. Kuveja tulee tähän kun saan picasaan ladattuu... Jos joku haluaa jonkun kuvan poistettavan tai e-maililla yhteys privana tack.

Ja tässä: http://picasaweb.google.fi/ahyppon....ectlink

Ja eikun seuraavaan kertaan
buttrock.gif

Ai hitsi mähän unohin, kiitti riisor tuuppauksesta kotia
inlove.gif
Mut ei enää niitä enskapätkii
crazy.gif

mulla on vähän perse kipeenä..mutta kivaa oli ja mutkat oli hienoja varsinkin tää enduro pätkä keskellä ei mitään
biggrin.gif
Joo, ei olekaan ennen tullu hypättyä kingillä pituutta, mut hyvinhän tuo näyttää lentävän
biggrin.gif

Ihan meinasin asiakkaaksi lähteä tällä kertaa, mut kotia kohti lähdettiin niin sopivasta paikasta, että ihan kiva kotimatkahan siitä tuli pienellä improvisoinnilla. T-porukkaakin oli kiva nähdä, JGo:n reitti oli hieno ja maisematkin oikein kauniit Nesteelle asti
wink.gif

Eipä vissiin saatu edes porttikieltoa T-ajoihin, kun kukaan ei kontannu ja risteyksetkin merkattiin
eek.gif
Tai sit saatiin, kun ei annettu manselaisille sitä, mitä kuitenkin odottivat näkevänsä
tounge.gif
Vitsi-vitsi.. Kiva keikka, mihis seuraavaksi?

Tuusula oli NIIN puhki kun pääsi kotio. Mutta saunan herättämänä kiitokset jakoon: Anu-veturille, JGo-veturille, riisor-veturille. Ja kaikille peränpitäjille. Ja toki koko porukalle siinä välissä.

Maisemiakin ehti katsella, se vain hieman häiritsee keskittymistä itse ajamiseen..
wink.gif

Olihan seikkailu. Tuli ihan mieleen teinivuodet tuoreen kortin omistajana. Kotiin päästyä olikin melko piesty olo, mutta onneksi hyvien yöunien jälkeen herättyä oli edelleen aivan sama olo.

Vaan kiitokset kaikille seurasta, ja riisorille holmenkolleneista. Jäi vielä selvittämättä kuka on porukan mäkikotka, otetaanko uusiksi mutta muistetaan se telemark-alastulo. Tyylipisteitä saa myös V-tyylistä jossa optiona ilmalennon aikana stongasta irroitettu käsi (tai molemmat) tekemään
buttrock.gif
korkealle ilmaan.

Niin ja tässä jälleen se GPS-logi (.kml) - Hervannasta Nihtisiltaan.

Ollaan näemmä saatu hieman negatiivista palautetta Tampereen vierailustamme:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;st=40

Itse en letkan puolenvälin paikkeilla ajaneena ollut tapahtuneesta edes tietoinen,
ennenkuin JGo:n kommenttia aiheestasta juuri äsken luin...

Pahoittelut ja anteeksipyyntö Tamperelaisille omasta ja muidenkin
PK-seutulaisten puolesta aiheuttamastamme mielipahasta.

- Kari

Back