• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu -> T-ajot ke 16.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai että kolmelta lähtö, ei oo reiluu
bawling.gif
Sä ajat nuo kiinni vaik lähtisit viideltä..mutkia pitkin
biggrin.gif
..
Noh noh.. Viimekskään en päässy Anua karkuun
omg.gif

Nyt kun nää matalapaineet tässä kivasti pörrää ympärillä ja näyttää, että ennusteet muuttuvat tunnista toiseen, niin taitaapi mennä niin, että ainakin allekirjoittanut varmistaa lähtöään vasta huomenissa puolenpäivän pintaan samaan syssyyn kun JGolta tulee go tai no-go.

Tällä hetkellähän näyttäisi taas siltä että sateet pysyttelevätten idempänä, mikä sais kyllä ollakin asianlaita huomennakin...

Juujuu, kelivarmistus huomenna. Orgin sadetutka näyttäs kyllä ihan hyvää? Mua ei pieni sade haittaa, eli jos JGo ei peru ajoja niin minä menen joka tapauksessa. Goret mä laitan päälle enivei kun on aika kylmä keli ni ne pitää tarvittaessa sateenki.

Mutta, puolenpäivän hujuilla huomenna kattellaan varmistukset... Ja aikatauluhan on nyt niin että klo 15.00 startti Petikon ABC (sen verran ajoissa vois tulla että tankille kerkiis), n. klo 15.15 ohiajo Keimolan Nesteellä josta kattinen ja ouza kyytiin ja sitten Riihimäen ABC noin klo 15.45 (reissun ainuu tupakkitauko samalla, Jgohan ilmotti että T-ajoilla on vaan yks tauko ja sielläki juodaan teetä
tounge.gif
). Eli jos kuka oli matkalta tulossa mukaan ni apaut tuohon aikaan Riksun aakkosille. Ja ne kutka myöhästyy lähdöistä, niin eiköhän se Hervannan Shell löydy helpohkosti, riisorille tiedoksi
062802jumpie_prv.gif

Riitta-Liisa. Tottakai me voidaan
inlove.gif
Eli, huomenna lähdetään
Tässä kävi ihan niin kuin arvelinkin, yksin sai ajella koko matkan  
bawling.gif
Oi nythän mä vasta tajusin että eilenkin piti. Voi sinnuu raasuu
pftroest.gif
Voit syyttää kattista, se tuli illalla rillaamaan meille ja mä olin niiiiin tohkeissani että unohin koko jutun
lookaround_orig.gif

Ja asiaan, keli on mitä mainioin että varmana lähetään. Nyt tonne T-ajojen ketjuun on jo ilmottautunut niin monta pyörää että kyllä meijän täytyy Hesasta kunnon letka saaha kasaan. Nyt kaikki viime hetken innokkaat mukaan, hophop, lähtöpaikat ja ajat ekassa viestissä
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Nohei vielä, nyt kun Mansesteriin suunnataan niin joka iikka katsoo tämän videon ja ottaa siitä opiksi jotta osataan sitten haastella paikallisten kanssa:

http://www.youtube.com/watch?v=lZfjZnLkmrk

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
crazy.gif

Disclaimer: Tamperelaiset, elkää ny vaa ottako palkokasveja tästä otsalohkoon, tykätään tykätään
inlove.gif

Ei kai täällä palkokasveja kukaan ota, toivottavasti.

Minäkin ajattelin varata teittejä varten ensiapulaukun mukaan, ja reitti on etukäteen ilmoitettu aluepelastusyksiköille.

Minäkin ajattelin varata teittejä varten ensiapulaukun mukaan, ja reitti on etukäteen ilmoitettu aluepelastusyksiköille.
Oi kuinka herttasta ja vieraanvaraista
smile_org.gif
voisko saada vielä ihan henkilökohtaisen avustajan sieltä pelastuslaitokselta mukaan ajamaan?
Kattinen tarvitsee saattajaksi eläisuojelijan, kun on tottunut ajamaan koirien yli  
tounge.gif

Kehoittaisin Tampereen tienoolla ottamaan irtokoirat sisään täksi illaksi  
biggrin.gif

Oi kuinka herttasta ja vieraanvaraista
smile_org.gif
voisko saada vielä ihan henkilökohtaisen avustajan sieltä pelastuslaitokselta mukaan ajamaan?
Tämmöstäkö: http://static.iltalehti.fi/oulu/palomiesjouluuusi0812SV_ou.jpg

Vai tämmöstä:
http://static.iltalehti.fi/oulu/palomieselouusi0812SV_ou.jpg

Vai... http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=26472

tounge.gif
tounge.gif

No hei... Mulle sitte vaikka poliisi (voipi olla ettei tee vaikeetakaan
tounge.gif
), oiskohan eräs nimeltä mainitsematon rr-kuski available?

Ainii mut mullahan lähtee oma turvamies matkaan, emmä tarttekaan
inlove.gif
inlove.gif

Nonni, näemmä sadealue on painunut vaan vielä entistäkin syvemmälle itään sitten eilisiltaisten ennustusten eli mukana rullaillen.

Nonii, tää karkaa nyt Petikon suuntaan poijes ruudun ääreltä.

Ole siellä tai ole neliö, ruutu, tori, aukio, risuaita tai neliöjalka, ihan sama, kunhan olet.

Back