• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu -> T-ajot ke 16.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Riitta-Liisa. Tottakai me voidaan
inlove.gif
Eli, huomenna lähdetään, ja sitte keskiviikkona kans. Eiku...

Ja Suppo, torstaina ajetaan kans.
Arvasin, että se onnistuu! Ootte tosi reiluja  
bowdown.gif

Ja sovitaan samantien kasaantuminen lauantaillekin! Ähtärin joku bensis klo 14 ja reitin suuntana etelä  
wink.gif

PS. Jäi jotenkin sellainen fiilis, että huomisessa (siis tiistain) letkassa ei tämän kesän osallistujamääräenkkoja hätyytellä vaan veturi ja peräpään valvoja ajelee hyvin lähellä toisiaan, ellei peräti samalla pyörällä  
crazy.gif

Tottakai meijän matkaan uskaltaa lähtee
smile_org.gif
Mä en pure, lujaa, paitsi jos niin haluutte
thumbs-up.gif
Tamperelaisista mä en sitte tiijä
tounge.gif

Eihän tuolla ole tauoilla mustamakkara-tarjoilut?
crazy.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Emmä tiiä, pitää kysyy Jgolta
biggrin.gif
Kyl se varmaan järjestyy, jos sä ihan nuin välttämäti haluat
inlove.gif

Mikkey sotasuunnitelmahan on muuten valmis että muista ny parit puhelinsoitot mahasentteriin soittaa tyyliin mopon on oltava valmis klo 14, ettekö te tiedä kuka minä olen...

Mikkey sotasuunnitelmahan on muuten valmis että muista ny parit puhelinsoitot mahasentteriin soittaa tyyliin mopon on oltava valmis klo 14, ettekö te tiedä kuka minä olen...
Hah, no muistutetaan ainakin aamulla tästä työn VIP-luonteesta
tounge.gif

Ja onhan tarvittaessa käytössä tuo reiskan metodi "ei hurjastellen vaan sillee hitaasti kiiruhtaen" jos pitää konetielle vähän perään lähteä.

*hiplaa muovikorttia* joo, tältä sen pinta tuntuu, tää pitää painaa mieleen...

Hah, no muistutetaan ainakin aamulla tästä työn VIP-luonteesta
tounge.gif

Ja onhan tarvittaessa käytössä tuo reiskan metodi "ei hurjastellen vaan sillee hitaasti kiiruhtaen" jos pitää konetielle vähän perään lähteä.

*hiplaa muovikorttia* joo, tältä sen pinta tuntuu, tää pitää painaa mieleen...
Ei ne vielä siinä vaiheessa oo duunissa kun mopo sinne tiputetaan... Vai? Mopo pihaan ja avaimet laatikkoon. Piste.

Vai että kolmelta lähtö, ei oo reiluu
bawling.gif

Back