• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu -> T-ajot ke 16.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Nonnii peekoo-seutu, saatasko letkaa kasaan jos lähettäs porukalla moikkaamaan Tamperelaisia keskiviikkona? Veturina siellä on ihanainen JGo, ja vauhti on vallan passelia. Lähtö ajoille on Hervannan Shelliltä klo 17.30, eli jos lähtökaffet meinattas vetästä niin varmaan kolmen aikaan pitäs päästä lähteen. Motaria aattelin ajella sinne päin ainakin. Tuolla voorumissa on erikseen kutsu T-ajoille, joku voi linkittää tähän joka osaa kun minä en...

Lähdössä tällä hetkellä ainakin minä ja R1ivattu, eli kaks nopeeta naista, miesnäkökulmaa tarttis tähänkin letkaan
blush.gif

Startti vaikka alustavasti klo 15.00 Petikon ABC:lta, siitä Kehä III:sen kupeesta (http://www.abcasemat.fi/verkosto/deli/deli_petikko). Itse pääsen lähtemään tosta ABC:lta aikasintaan klo 14.00, jos osan matkaa haluis mutkitella.

Notta kuis ois? Säävarauksella tietty....

EDIT

Säävaraus poistettu, keli mitä mainioin
062802jumpie_prv.gif

Lähdöajat:

Petikon ABC klo 15:00
Keimolan Neste 15:15
Riihimäen ABC 16:00

Ja Tampereen motaria mennään....

voisin vaikkapa alustavasti tulla matkaan vaikken motarista kauheesti välitäkään eli mutkat sinne,siellä ja takasin käy hyvin
smile_org.gif

No eipä se motari oo kivaa ajaa munkaan mstä, aikataulullisesti mä vaan pohdin... Jos mennään mutkia niin pitää lähtee aikasemmin ja tosiaanki mä pääsisin klo 14 lähteen aikasintaan jollon osa matkaa on mentävä motaria enivei. Tai sitte, voidaan me tehä niinki että ne ketkä kerkee aikasemmin (niinkuin vaikkapa lomalaiset, HÖH) teette oman letkan ja me jotka painetaan hommii tullaan perässä
smile_org.gif

No eipä se motari oo kivaa ajaa munkaan mstä, aikataulullisesti mä vaan pohdin... Jos mennään mutkia niin pitää lähtee aikasemmin ja tosiaanki mä pääsisin klo 14 lähteen aikasintaan jollon osa matkaa on mentävä motaria enivei. Tai sitte, voidaan me tehä niinki että ne ketkä kerkee aikasemmin (niinkuin vaikkapa lomalaiset, HÖH) teette oman letkan ja me jotka painetaan hommii tullaan perässä
smile_org.gif
kaks tai pual kolome passa wallan mainiosti vaikka töissä vielä joudun olemaanki
smile_org.gif

vois matkalta hypata ehka mukaan jos taa tietaa paikan ja summittaisen ajan josta meette ohi. motaria meette?

Tuo 15.00 vois onnistua, 14.00 on melkolailla nahkea, kun virallisesti liukumat alkaa vasta 14.00 ja pitäs jotenkin ehtiä sinne Petikkoonkin asti...
biggrin.gif

Nöyyyy.... ti+ke työmatkalla.
Ajetaanhan PK-ajot torstaina, ajetaanhan ?

edit:Typot

VIDDU, ehdin jo innostua!!!  
mad.gif

Oon nimittäin lähdössä tohon aikaan kohti Tamperetta ja sieltä matka jatkuu kohti Ähtäriä, mutta ajankohta on jo tiistai  
sad_orig.gif

Eiks tän ja T-ajot vois siirtää tiistaille?  
lookaround_orig.gif

Ihan vaan miun takia? Ettei tarttee yksinään ajella koko matkaa  
blush.gif

Kolmelta pääsen töistä, puol neljän hujakoilla keimolan nesteellä voisin olla...? Ehkä, ellei tuu parempaa tekemistä :P

Hei joo. Kattinen E H D O T T O M A S T I mukaan, hep. Mikä "tekeminen" voi olla parempaa kuin meidän seura
idea3.gif

Riitta-Liisa. Tottakai me voidaan
inlove.gif
Eli, huomenna lähdetään, ja sitte keskiviikkona kans. Eiku...

Ja Suppo, torstaina ajetaan kans.

Ja vielä, lähtö klo 15 että wupsi ehtii mukaan, kattinen 15.30 keimolasta, eli Lowkku Riksun ABC wähän (hyvin wähän) myöhemmin
biggrin.gif

Back