• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-SEUTU, Keilausta Ti 22.1.2013 klo.21:00-22:00 Myyrmäessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja acdc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
SkinTeck sanoi:
Noh perhana, minä ilmottaudun mukaan... tosin yksin ei jaksaisi radalla viskellä ja 4 on jo vähän tunkua joten tohtiiko joku tulla kaveriksi radalle jo nykyisistä kaatajista vai josko joku uusi vielä tulisi mukaan ?

En vielä varaa etten yksikseni jää radalle (rata 4. muuten jo varattu joten ei tuu ihan "orggi suoraa" ;) )

Mä otan kopin tästä, joten laita varaukseen vaan seuraava vapaa rata. Eiköhän nuo radat saa paikanpäällä säädettyä viereisiksi.

Varasin tuon radan nro. 5 tuonne 22.1 klo 21-22, joten katsellaan se sitten paikanpäällä :)

acdc sanoi:
Mä otan kopin tästä, joten laita varaukseen vaan seuraava vapaa rata. Eiköhän nuo radat saa paikanpäällä säädettyä viereisiksi.

SAM66 sanoi:
Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä. :dunno:
Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.

Ei taida vissiin sitten kannattaa haasta tamperelaisia kisaan (Tre-"Hki"). Vaikka joku joukkuekisa voisi olla hulvattoman hauska:D

No jos te huikeista 100 pisteen sarjoista jo puhutte, niin kannattaa haastaa Tampere.. :p :thumbup:

(tosin laitoin vinkin opetusvideoon meidän ketjuun, joten taso nousussa!)

LaMasquerade sanoi:
No jos te huikeista 100 pisteen sarjoista jo puhutte, niin kannattaa haastaa Tampere.. :p :thumbup:

(tosin laitoin vinkin opetusvideoon meidän ketjuun, joten taso nousussa!)

No mulla nyt on eka tavoite, ettei ihan kaikista heitoista tule rännipalloa :D

HOX! HOX! KAIKKI MATTI JA MAIJA MYÖHÄSET TÄNÄÄN KEILAAMAAN!

Näemme The Lane:ssa hieman ennen yhdeksää illalla, jotta ehdimme ottaa kengät ja kirjaamaan nimet oikeille radoille. Nyt viimeistään rataa varaukseen ja nauttimaan arki-illasta .ORG!-hengessä.

Kiitos ja kumarrus kaikille, mukavaa oli ja otetaan uusiksi!

Sorry pikainen poistuminen, työaamuherätys (4.30) ei jätä paljon luppoaikaa illalle :;): :boring:

Ensi kertaan !

Kiitos myös mun puolesta osallistujille. Oli mukavaa vaihtelua normaalille kotona rötväämiselle. :)

Mä ainakin syytän rataa kieroudesta, pallojen reiät oli väärän kokoisia ja katossa pyöriviä valoja, jotka paistoi silmään aina heittäessä. Välineurheilua, sanon minä. :grin: :)-

Tästä on hyvä lähteä liikkeelle ja voipi olla kevään mittaan samanlaista tai jotain muuta tulossa. Mielelläänhän sitä ohjelmaa järjestää ja seuraava kerta mennee vielä sujuvammin.

Kiitoksia kaikille, varsinkin Sam66:lle agnistisesta kannustustesta(Aina vaan kaatoja perätysten). Positiivista oli sentään, että kerettiin ottaa kolme kierrosta, niin viimeisellä yrittämällä LaMasquerade:n mainitsema 100p karsintaraja tamperelaisia vastaan ylittyi:;):

Yes kivaa oli ja keilojakin kaatu aina välillä. Aika loppu kesken kun piti kipittää töihin, mutta biljardissaki hyvät pelit sen mitä ehti pelata. Eiköhän oteta jossain vaiheessa uusinta.

Back