• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-SEUTU, Keilausta Ti 22.1.2013 klo.21:00-22:00 Myyrmäessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja acdc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

acdc

.:.
Keilausta tiistaina 22.1.2013 klo.21:00-22:00 Vantaan Myyrmäessä, The Lane:ssa.

Tervetuloa The Lane keilahalliin, jossa on kymmenen rataa. Mikäli täytämme radat kokonaan, voimme valita haluammeko perinteistä keilausta vai hohtokeilausta, muussa tapauksessa kyseisenä ajankohtana tarjolla on perinteistä. Hintaa yhdellä radalla on vain 10e/h, lisäksi 2e/hlö kenkävuokra. Lähtökohtana voisi pitää 2 keilaajaa/rata, jolloin ehtii heittämään vähintään pari täyttä rundia ilman kiirehtimistä. Tällöin tunnin keilaamisen hinnaksi muodostuisi vain 7e/hlö! Tapahtuma on tarkoitettu niin jäsenille, kuin muille hengenheimolaisille!

Ken siis tohtii osallistua kahvattoman kuulan pyöritykseen?

Nyt kaikki keilaamaan ja varaamaan rata täksi illaksi (varaustilanne löytyy The Lanen nettisivuilta). Voit jopa löytää heittoparin tätä ketjua apuna käyttäen. Ilmaise ainakin mielenkiintosi, niin joku toinenkin, joka miettii tulemista saattaa saada tarvittavan potkun persauksille. Rohkeasti mukaan! Tiedetään sitten kannattaako näitä järjestää vaiko ei.

Yhteystiedot ja muu info paikasta:
http://www.thelane.fi/

Mukana:
1. rata (maksettu): sky, SAM66
2. rata (maksettu): dmachine, Lowkku, Karkov
3. rata (varattu): Jammuu, -Jenni-, Muukka, Justiina
4. rata ???
5. rata (varattu): SkinTeck, acdc

Kysykää jos jokin mietityttää, ei tää kuitenkaan niin vakavaa ole. :grin:

Viimeksi muokattu:
Mukana
Poikkeuksena kesäiseen MP harrastukseen täällä oikein tosissaan haetaan kaatoja :D
Josko ne kaadot sitten jäis tänne?
Mukavaa vuodenvaihdetta

Vieläkös tänne ehtii mukaan? Voisin yrittää haalia mukaan muutaman muunkin orgilaisen:)

Jammuu sanoi:
Vieläkös tänne ehtii mukaan? Voisin yrittää haalia mukaan muutaman muunkin orgilaisen:)

Hyvin ehtii vielä mukaan. :thumbup: Siellä on vielä kahdeksan rataa vapaana kyseisenä ajankohtana, joten eikun ratavarausta kehiin vaikkapa netin kautta. Meillä on radat 1 ja 2 varattuna, joten ota vaikka 3 ja siitä eteenpäin. Jos teitä tulee pariton määrä niin voitais jakautua et saatais 2hlö/rata?

Nähdään radalla! :orgmp:

Varattu rata 3 mulle ja Lowkulle. Kyseessä amatöörisarja ja mukaan mahtuu vaikka kolmaskin. Itse oon muistaakseni joskus yhden kerran 100 pistettä tossa lajissa rikkonut :D

dmachine sanoi:
Varattu rata 3 mulle ja Lowkulle. Kyseessä amatöörisarja ja mukaan mahtuu vaikka kolmaskin. Itse oon muistaakseni joskus yhden kerran 100 pistettä tossa lajissa rikkonut :D

Otin noi teidän aikaisemmat viestit ilmoittautumisina, joten toinen maksetuista radoista on jo teille tarjolla.

acdc sanoi:
Otin noi teidän aikaisemmat viestit ilmoittautumisina, joten toinen maksetuista radoista on jo teille tarjolla.

No katos perhana. Ei ihan ajatustenluku onnistunut sitten :) No eiköhän me kolmannellekin radalle täytettä saada.

Voisin tulla tuonne kakkosradalle kolmanneksi dmachinen ja Lowkun seuraks parantamaan niiden sijoituksia. :grin:

Minä, -Jenni-, Muukka ja Justiina oltais tulossa kanssa. Meille riittää yksi rata, otetaanko toi kolmonen vai varataanko oma? Maksetaan liikuntaseteleillä jos mahdollista.

Jammuu sanoi:
Minä, -Jenni-, Muukka ja Justiina oltais tulossa kanssa. Meille riittää yksi rata, otetaanko toi kolmonen vai varataanko oma? Maksetaan liikuntaseteleillä jos mahdollista.

Eiköhän me sovita noille kolmelle radalle toistaiseksi koko porukka. Jos kaikille sopii, niin teille menis sopivasti tuo kolmos rata, kun sitä ei vielä ole maksettu. Hallin nettisivujen mukaan siellä voi käyttää erinäisiä liikuntaseteleitä, joten maksu niillä onnistunee tiskille.

Noni Matti ja Maija myöhäset,tilaa on! Eli ei muuta ku etsikää vähintään se yks heittopari ja varatkaa rata itsellenne.:)

Jos ei muuten löydy heittoparia jollee, niin voin loikata ykkösradalta pariksesi eli enää ei ole tekosyitä mikset voisi osallistua. :)

Siitä vaan varausta kehiin ja infoa tänne. Seuraava vapaa rata näyttäisi olevan tällä hetkellä nro 5.

Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä. :dunno:
Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.

SAM66 sanoi:
Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä. :dunno:
Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.

Mä veikkaan et myöhäinen arki-ilta on tässä suurin syy miks porukkaa ei tule enempää. Ajattelin hinnan jonkin verran kompensoivan aikataulua? Tai sitten on vetäydytty talviunille mopottimien viereen.

Vielhän täs kuitenkin ehtii tulla kaatamaan..

Noh perhana, minä ilmottaudun mukaan... tosin yksin ei jaksaisi radalla viskellä ja 4 on jo vähän tunkua joten tohtiiko joku tulla kaveriksi radalle jo nykyisistä kaatajista vai josko joku uusi vielä tulisi mukaan ?

En vielä varaa etten yksikseni jää radalle (rata 4. muuten jo varattu joten ei tuu ihan "orggi suoraa" ;) )

Back