• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-säälilähtö hyrylän Shell tänään 8.6.12 kello 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
PK-säälilähtö hyrylän Shell tänään 8.6.12 kello 17:30

Koska en päässyt eiliselle perinteiselle PeeKoolle (prkl) niin huitasen tänään 200 kilsaa ostikon aikataululla ja sijainnilla. Peruskurvia, ei mitään hullun laukkaa mutta en suostu olla tukkonakaan. Jouhevaa ja rentoa etenemistä. Target on Suviranta jossa pikku emmeet ja kohvit että jaksaa ajella takaisin.

Mukaan saapi tulla ken haluaa. Perus letkaohjeilla mennään ettei kenkään tunne oloaan turvattomaksi.

Eilisen pk-missauksen syypää ilmoittautuu letkaan (jos kunto kestää) :grin:

Uskaltaako tulla suoraan hitailusta reikäpäiden letkaan? :grin:

Mitä foorumilta lukenu niin ilmeisesti hieman meno rauhoittunut sitten hurjimpien vuosien. Viimesen kerran olin pk-letkassa '08 ja silloin tuumasin että ehkä näillä on vähän turhan isot reiät mun makuun.

Ei huhujen perusteella ole koskaan aikaansaatu kuin nauloja puuhun metsureiden kiusaksi :grin:

ps. ainoat reiät päässä tällä reissulla on kuunteluun, syömiseen ja niistämiseen :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
No jospa sitä uskaltautuisi mukaan seuraavan kerran kun ei ole tuotantoon siirtoa samaan aikaan käynnissä...:doh:

Reiska_SB sanoi:
ps. ainoat reiät päässä tällä reissulla on kuunteluun, syömiseen ja niistämiseen :jpstyle:

Eikö vessaan pääse ollenkaan ? :grin:

Oi niitä aikoja, mikään ei ole niinkuin ennen :D

Katotaan pääsenkö tulemaan ?
Mieli tekis kun huomenna sataa..[/QUOTE]

Reiska nyt ei puhuttu pippelin päästä vaan tosta yläpäästä eli puhe oli päästä :blink:

Tänks sou much :polonen: Loistoreissu; söin liikaa, sato, paisto, sato, paisto, ähky. Lisää näitä :)

No se oli vuorostaan sellanen pikkunäppärä kakskaksvitonen se. Kaikki pääs maaliin, ruoka oli hyvää ja sitä tosiaan oli riittävästi. Elävää musiikkia, mutkia, pikkusen ripsauttikin mutta oikeen kiva reissu. Joskus ihan mukava vedellä niin että voi katsella maisemiakin. Kunhan ei liian usein osu kohdalle :grin:

Kiitos seurasta. Kivahan se oli vaihteeks vähän rennommin päästellä.
Olin selin bändiin ja kun Hessu sano, että onpas naisella möree ääni. Eka kysymys millä helvetin naisella?!!!
Eilen selätetty Thor potkii vieläkin vatsassa, vaikka jätin vähän ranskalaisia.

Ilmeisesti tuo skoda siirty asemiin teidän loppukahvien aikana. Minä kun suoraan lähdin, niin "ladulla" ei ollut virkailijoita.

Jees mutkat ja vauhtikin ihan suht sopivaa.

Back