Motoristo
MotOrg ry jäsen
Rookie reissu niin kannattaa kerrata letkaohjeet, vaikuttais jotain unohtuneen?Mc Nikke T sanoi:Tuleeks pataan, jos tuun shortseissa? Vähän helvetin lämmintä lupaavat illaks.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rookie reissu niin kannattaa kerrata letkaohjeet, vaikuttais jotain unohtuneen?Mc Nikke T sanoi:Tuleeks pataan, jos tuun shortseissa? Vähän helvetin lämmintä lupaavat illaks.

Mc Nikke T sanoi:Tuleeks pataan, jos tuun shortseissa? Vähän helvetin lämmintä lupaavat illaks.

Motoristorante sanoi:Rookie reissu niin kannattaa kerrata letkaohjeet, vaikuttais jotain unohtuneen?![]()
![]()

Bone sanoi:Nyt vaikuttais syntyvän sellainen Rookie- letka et tää on nähtävä.

Oot muuten ihan oikeassa.riisor sanoi:No ei ehkä pataan, mut ei toki toivois että konkarit näyttäis huonoa esimerkkiä![]()
suopo sanoi:Tuun,
kun en oo rookie niin tuon letkaneitsytharakan
PMR juu
riisor sanoi:Mul ei ole pmr kun oon lainavehkeillä liikenteessä, mut Sikin kanssa voitte sitten höpistä![]()
siki sanoi:Joo mä otan mukaan. Katotaan mimmonen letka tulee, niin Suopo voit olla siinä noin keskivaiheilla??
riisor sanoi:Muistatko että mun letkat olis joskus ollu jotain muuta kuin mitä on luvattu? Ai niin mutta ethän sä ole niillä käynytkään joten jättäisitkö provoilun vähemmälle, kiitos![]()
.
. 
-tollanen rauhallinen cruisailu näin lämpimillä keleillä oli ihan nastaa meininkiä