• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookie letka-ajo 27.8. klo 17:00 #motorgbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tukka hulmusi ja hurjaa oli. Kiitoksia osallistujille vaikken jaksanutkaan koko reissua vaan jäin Karkkilassa pois kyydistä.

Ja käsi pystyyn virheen merkiksi ja pahoittelut Z1000 kuskille edellä jos roikuin liian lähellä persiettä

Edit; ja enemmän kotareita tarvitaan. Meitä ei ollut juurikaan letkassa 🤔

Rekkakalevi sanoi:
Edit; ja enemmän kotareita tarvitaan. Meitä ei ollut juurikaan letkassa 樂

Kyllä meitä nopeasti laskettuna viisi Itävallan insinööritaidonnäytettä oli mukana. Lisääkin toki mahtuu...

Rekkakalevi sanoi:
Edit; ja enemmän kotareita tarvitaan. Meitä ei ollut juurikaan letkassa [emoji848]

Kottaraisparvi kasvakoon, eikai oranssia voi liikaa olla? :) :)

Kiitos mutkista riisorille + muulle porukalle ja loppuvauhdeista ainaki matulle mrmikelle(luulisin) ja kuvan henkilölle :D

7a6145e4a5dd1e0aa222bb57a9f2b5fb.jpg

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla

Varapukama kiittelee myös.
Riisoria mutkista, kaikkia letkeästä letkailusta ja taukoturinoista,
sekä motoristoa tarjoilusta.
Itävallan ihme mullakin.

tiggeri sanoi:
Kyllä meitä nopeasti laskettuna viisi Itävallan insinööritaidonnäytettä oli mukana. Lisääkin toki mahtuu...
Kirveellä Tai Moottorisahalla muotoiltu uppoaa suomalaiseen metsäläiskansanosaan? :dunno: :grin:
Ja itse asiaan, kiitos kaikille, ennenkaikkea mutkavirtuoosille :thumbup:
Seuraavaa :cruising: odotellessa :smoking:

Kiitosta vaan! Kuvan kolmas henkilö tunnistettu ja neljäskin oli. Mut kaikki oli matun syytä :jpstyle:

satzuma sanoi:
Kottaraisparvi kasvakoon, eikai oranssia voi liikaa olla? :) :)

Kiitos mutkista riisorille + muulle porukalle ja loppuvauhdeista ainaki matulle mrmikelle(luulisin) ja kuvan henkilölle :D

7a6145e4a5dd1e0aa222bb57a9f2b5fb.jpg

Kiitoksia vain keuliltakin, erityisesti varaperälle.

Tän viikon torstaina sataa ja viikonloppu on kiinni, mutta olisko jo huomenna lähtijöitä jos saan erskaa lainaan?

Voi rähmä! Innostuin liian nopeasti, eli ei sittenkään onnistu:no:

Työnantaja vaatii toisaalle samaan aikaan... :doh:

riisor sanoi:
Tän viikon torstaina sataa ja viikonloppu on kiinni, mutta olisko jo huomenna lähtijöitä jos saan erskaa lainaan?

Pitäs askarrella uus rekkarikilpi ensin... :D

Hitsit, nyt olis uusi takanakki ja kaikkee mutta pakko olla kotona ottamassa vastaan parvekekalusteet...kertaalleen jo siirsin toimitusta niin enää ei oikein...:doh: No jospa olis vielä kesää jäljellä :right:

riisor sanoi:
Kiitoksia vain keuliltakin, erityisesti varaperälle.

Yeaaas:jippikaijee:

Back