• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookie letka-ajo 16.8. klo 17:00 #motorgbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitooosh! Oli huisin kiva lenkki taas ja mukana ollut rookiekin tykkäsi kovin! Ootte työ mukavaa sakkia :rakastunut:

Ja sitten se hyväksi havaittu kirjoittamaton sääntö:

Jokainen pyrkii kahvitauolla vuorollaan tarjoamaan kykynsä mukaan kahvin ja jopa kahvileivän veturille tai perämiehelle.
Tämä on samalla lupaus ohittaa pitkä kassajono eli kannattaa hyödyntää.

Tällä tavoin varmistetaan jatkumo letka-ajeluille ja samalla pieni hyväntahdon ele vetäjille hyvästä työstä - ei liikaa vaadittu.

PS. Joskus taannoin veturit kävi jopa "nuotittamassa" mopoilla/autoilla reitit edellisenä iltana.

-Vmatti-

Vmatti sanoi:
PS. Joskus taannoin veturit kävi jopa "nuotittamassa" mopoilla/autoilla reitit edellisenä iltana.

-Vmatti-

Miten niin taannoin :;): Itse olen aina ajanut reitit saman viikon aikana, kun oon letkaa vetänyt, jotta itsekin ollut "varma" tien kunnosta...

Nyt toki hetki viimeisestä veturoinnista, mutta jahka täältä tullaan takaisin lahden oikealle puolelle, niin saattaa taas homma jatkua :thumbup:

Knaku sanoi:
Miten niin taannoin :;): Itse olen aina ajanut reitit saman viikon aikana, kun oon letkaa vetänyt, jotta itsekin ollut "varma" tien kunnosta...
Nyt toki hetki viimeisestä veturoinnista, mutta jahka täältä tullaan takaisin lahden oikealle puolelle, niin saattaa taas homma jatkua :thumbup:
Onks kansankodissa viskivero laskenu, vai prippsblån voiminko siellä uhoillaan...? :grin:

Edellisestä ajelusta pukkasin pikkusen videon
Saattaa olla että joiltain kohdin nopeutettu :grin:

Turbo sanoi:
Onkos torstaina ajeluita tiedossa ?

Joo on! Just selvisi :)

Enhän mä ole ehtinyt/muistanut heittää tännekään kiitospuheita, eli kiitosta vaan taas kaikille mukanaolleille ja tervetuloa ylihuomenna uudelleen. Yritän raapaista kutsua asap ja linkki tulee >tähän< :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
No nyt! Edellisessä viestissä linkki. Sorry että kesti :paikallatuulee:

Tämän ajelun toteutunut reitti löytyy tästä (rajoitetun ajan). Ja sama vielä kuvana:

Capture1.jpg

PS. Sisältää myös Lohjalta sen reitin, jota kukaan ei ollut takuulla ennen ajanut :grin:

Back