• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Perjantai 10.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heippa

Ajellaan tänään lähtö 17.45 Espoosta kivenlahden TB

lenkkiä 250 km veturina Mä

hinaa itsesi paikalle 17.30 ( mopon kanssa )

vahvistan tän kello 16.00 ( että ei sada )

Se ois ensimmäinen ja viimeinen mahdollisuus vuoteen tulla ajelemaan. Saa nähä jaksaako tulla, kilometrejäkin tulis aika paljon, noillakin ajelis korttelirallia jo muutaman kerran
biggrin.gif

Njaa. Ei tänään mitään ihmeellistä pitäis olla. Katotaan (ja jos ei tosiaan sada)

En tuu.. Muistakaa dokumentointi!
thumbs-up.gif

Ette voi olla tosissanne, nyt vasta huomasin tän ku ei ehi enää mukaan.
sad_orig.gif
No pitäkää hauskaa munki puolesta.
062802moto_prv.gif

Kiitoksia tr3lle hienoista mutkista. Oli taas hieno ajella.

Voisiko joku vielä laittaa reitin tänne. Mun navi ei toiminu. Siinä on jotain häikkää latauksen kanssa.

Kovasti kiittelee hän joka jättäytyi porukasta Karkkilassa.
Hyvä reissu, hyvät mutkat.

Nähdään!

Mukava lenkki, tuli 320km mulle.
Karkkilasta irtaannuin Vihtijärven, Kytäjän kautta Hyvinkäälle, itikoita oikein tulvi visiiriin mettäpätkällä. Onneks osaa melkein sokkona tuolta kotiin
smile_org.gif

Jep, jep. Melkein meni yöajeluks, mut ei ihan. 320km näytti mittari (matka), et ihan kiva lenkki. Kiitti vetäjälle taasen hyvistä mutkista ja kaikille mukavasta seurasta. Oli semmosta mukavan lepposaa menoa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja nyt parit
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
, et saa nukkumatin kiinni. Huomenna olis yöajot.

Venattavien ykkönen kiittää ja kuittaa, hyvät mutkat, kaffet, veturin vedot, kanssa matkaajat
bowdown.gif
.

Huonosti dokumentoitu samsungan viilipurkilla... kuvat..

Back