• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Päätös Porkkalassa la 22.9. klo 15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos työnantajalla ei tule mitään kiireellistä, niin makkaralounasta tiedossa :)

Kiitos järkkäreille :) Turun vahvistus Marko jäi ilman maggaraa, ens vuodex pitää sille varaa 2. Nähtiinpä se pakollinen peurakin paluumatkalla, semmonen minipeura. Tai mä mitää nähny mut GuessWho pongas sen heinikön keskeltä :) Siel se söi kiltisti, piittaamatta golfareista tien toisel puolel.

Olihan kekkerit, kiitos kaikille metsän siimekseen eksyneille tyypeille. Päiväkinkereiden kunniaksi ei ees tarvinnut yhtään raatoa korjailla tien poskista :right:..

Teeärrälle ja riiriille kiitos hyvin valituista ja kärvennetyistä lihaeineistä, yyber hyvää!

Kiittosta vaan kaikille mutkailusta ja makkarapalvelusta perillä. Viikon ensimmäinen sateeton ajopäivä ni pitihän siitä kotimatkalla ottaa kaikki ilo irti. :orgmp:

Laskiko kukaan montaks mä söin? MOntako muut söi? Eli montaks mä oon velkaa marko.fzs:lle ja montaks muut??
Mut kiitos!! Hyvää makkaraa oli. Video tässä!

Hyvät mutkat ja hyvää makkaraa, kiitos. Jäi ne puolukat tosiaan nyt keräämättä ku viimesetki Yamahat tuli Porkkalantien ihan vaan kumipuoli alaspäin.

Kuka tunnustaa splitanneensa mun kanssa äsken Herttoniemessä samoissa valoisssa K1200S:llä? Ihan ku sama mopo olis ollu Porkkalassa.

Anu oliko se siis tämä jonka kävitte hakemassa?

Hyvää makkaraa, paljon porukkaa, hyvä hyvä. Kiitos kaahotusseuralle mennessä ja tullessa, kotimatka hieman venähti kun oli tankissa ajamatonta bensaa :)-

Kiitoksia seurasta ja makkarasta (oisinko mä 1,5 syäny...). Paluumatkalla tuli vähän tosiaan kaahotettua kun piti keretä kotiintuloaikaan... :jpstyle: Kiitos R1ivattu ja Karkov.

Kirkkonummi kiittää. Vähän jänskätti tullessa, kun pikkukyytiläinen nukahti parikin kertaa. Mut kotimatka meni ihan hereillä.

Kiitti makkaroista ja ABC jengille seurasta :) Makkaraa, saunaa ja lonkero. Lähestulkoon täydellinen lauantai.

-Anu- sanoi:
Kiitos järkkäreille :) Turun vahvistus Marko jäi ilman maggaraa

Itekin sorruin tuohon Markoa haukkumaan turkulaiseksi, mutta tajusin onneks nopeasti korjata Paimion suuntaan:right: Mutta hesalainen vikkelä; makkarat huiviin ja baanalle...:cruising:

Kiitos järkkäreille ja kaikille.:bisseä:

Kiitos makkaroista ja hyvästä seurasta!
Löytyipä samalla uusi maukas tuotemerkki makkaralle. Loistava valinta "kokeilta" :WAZAAP:.

Nyt sitä on kai sitten myös virallisesti rebel, kun ensimmäisen kerran elämässä, lämmittely ajona tälle makkara reissulle, osallistui siihen MP katsastus mielenosoitukseen.

(ai niin, Marko lupaan tarjota missaamasi hyvää makkaraa 27.10, jos tavataan pyörillä)

Waille sanoi:
Kuka tunnustaa splitanneensa mun kanssa äsken Herttoniemessä samoissa valoisssa K1200S:llä? Ihan ku sama mopo olis ollu Porkkalassa.

Minähän se :) Asun siinä lähellä Roihuvuoressa.

Kiitos kaikille kurveista ja makkaroista!

Sami

Makkaraa en saanut mutta piparit oli kyllä hyviä, ja olihan se Porkkalan tie aika makee. Niinhän sitä sanotaan nopeet syö hitaat:blink:

Koo12 sanoi:
Minähän se :) Asun siinä lähellä Roihuvuoressa.

:thumbup: Ois pitäny valita se toinen väli ku ite olin tulossa Laajasaloon ni oisit sinäki päässy suoraan oikeeseen suuntaan menevälle kaistalle.

-Anu- sanoi:
Yep, sama peli :) "hellästä naisen huomasta" paitti ettei ehkä sit kuitenkaan :grin:

On se sitte se sama tyttöpyörä jota tarkotin vaikka ei väristä oltukaan samaa mieltä. :p Todistetusti ei oo ainakaan mopon vika jos tolla ei pääse lujaa vaikka ei mitään hienoja hilppeitä olekaan.

Kiitokset kaikille täältäkin :jippikaijee:
Maggara maistui (ei mitään jauhomössöä) ja oli hyvin paistettu :grin:
Kotiuduin joskus kuuden jälkeen, mutta pääsin ajokamoineni kotia sisälle asti vasta nyt.
Taloyhtiön perjantaiset jälkitalkoot oli loppuvaiheessa ja siinä sitten taloyhtiön lapset ja aikuiset halusivat vielä välttämättä koeistua ja ihmetellä mopoa.. :thumbup:

Kyllä Wotkinin makkaralle kannattaa ajaa pidemmältäkin..
Kiitos järjestäjille !!
Omalta osaltani ajokausi päättyi tähän :sad:
Toisaalta jos positiivisesti ajattelee....Pyörä on ehjä, mies on ehjä ja korttikin on taskussa :jippikaijee:

Back