• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom su 4.5.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulin, että porukoita oli ollut Storörenissä ..
Tapasin joitakin siellä olleita Kaivarissa ..
Itse olin tänään liikkeellä muskelipyörälläni ..
On nääs mistä valita ..
smile_org.gif
Näytäs ny millaiset muskelit omaat!
biggrin.gif

Kuulin, että porukoita oli ollut Storörenissä ..
Tapasin joitakin siellä olleita Kaivarissa ..
Itse olin tänään liikkeellä muskelipyörälläni ..
On nääs mistä valita ..
smile_org.gif
Näytäs ny millaiset muskelit omaat!
biggrin.gif
DBS .. ylämäissä raskas polkea vaihteista huolimatta .. 7 vaihdetta eteenpäin ..
Käsijarru, joka vinkuu aivan kuin sairas aasi ja jalkajarrutkin .. ei lukkiutumattomat ..
Kyllä polkupyörä on ihan oikea muskelipyörä .. ei se muuten liiku ..
tounge.gif

Juu, oli hiano ilma ajella, teillä joilla se oli mahdollista
tounge.gif

Ma töiskentelin tämän(kin) päivää
omg.gif
confused_orig.gif

Mitenkä jäi vähän kaivertamaan lähtö tilanne kaikki sinkoili vaan jonnekin ja meidän pikkuporukka liimautui toiseen pikkuporukkaan.
No ei se haitannut kyllähän oli taas kivaa ajella vaikkakin pienemmällä porukalla... Ei muuten letka katkeillut.

Kiitosta vaan 3 Suzuki kuskille ja Yamaha miehelle toivottavasti piditte mutkista, sateelta ainakin itse vältyin.

Mä ainakin lähdin ihan omille ajeluille: Storören-Porvoo-Pellinki-Sannäs-Kuninkaantie-Koti.
062802moto_prv.gif

Tiet oli hiekasta puhtaat ja oli kiva kruisailla. Klo18 olin kotona jälleen.

Mitenkä jäi vähän kaivertamaan lähtö tilanne kaikki sinkoili vaan jonnekin ja meidän pikkuporukka liimautui toiseen pikkuporukkaan.
No ei se haitannut kyllähän oli taas kivaa ajella vaikkakin pienemmällä porukalla... Ei muuten letka katkeillut.
Joo, kukaan ei ilmoittautunut halukkkaaksi vetää letkaa niin porukka sitten sinkoili minne sattui. Osa lähti kai ahveniston suuntaan, me köpin ja xanthicin kanssa päätettiin että "mennään vetää spjutsundin pätkä + boxintie ja sit himaan", näin myös teimme ja peräämme joku muukin lähti.

Tulevaisuudessa jos jollain on tietoja paikallisista reiteistä niin rohkeasti vaan lapanen pystyyn ja ilmoittautumaan letkan vetäjäksi - jos tällaista vetäjää ei löydy niin voi käydä juuri niinkuin tänään kävi.

Juu,
kiva päivä oli. Itsellä oli tarkoitus vain käväistä kaffella mutta niinpä vaan kävi että kotimatka meni "pienen" mutkan kautta riihimäen hanx-myymälän kautta + lukuisia muita pätkiä joita en edes muista. 300 kilsaa liki mittariin. Jossain päin riihimäkeä ilmeni sadettakin ja nyt kaikki tiekaste on mun ajopuvun selässä ja pyörän päällä...ei oikein pitele vettä tuo R6R:n minimaalinen perä.

Tosiaan tuo lähtö meni ehkä vähän kuralle kun varsinaista letkaa ei syntynyt vaan pikemminkin omia pikku porukoita. Mullekin meinasi tulla kiirus kun muu seurue ehti lähteä ennenkuin sain oman mopon jonkun mersun ja jassun pyörän takaa esille. Sorry jos aiheutin osaltani hämmennystä rivakalla lähdölläni, enkä ehtinyt oikein edes sanoa häipyväni omille teilleni.

Mutta päivä oli nätti ja seura erinomaista kahvilan terassilla, joten nauttikaamme siitä.

//Andy

Kiitoksia kaikille ryhmille...  
062802jumpie_prv.gif

Hidastahan tuo meno oli, kun 8 tunnissa sai tahkottua vaan vaivaiset 300 km!  
eek.gif

Heh, vaan olihan makeita mutkapätkiä, kiitosta vetäjille.  
bowdown.gif

Kotiutuminen sitten osui niin nappiin, että sain justiinsa vitjat vahattua, kun tipahti taivahalta ensimmäiset sadepisarat.

Joo, kivaa oli, kun vetäjästä sovittiin. Bandit78:lle kovasti kiitoksia.

Olisihan sitä ajelua ollut muillekin, mutta jengi sinkoili sinne tänne ja lauma hajosi. Meidän porukassa oli kivaa kotiin saakka. Mitä nyt viimeinen 15 km kehä III:lla kotia kohti tuli ajettua puhtaassa sateessa
crazy.gif
.

Tuo lähtö meni osittain ihan kuralle sen takia, kun porukat odottivat lähdön olevan klo. 14.00, kun sitä oli täällä hehkutettu. Kun ukkelit ja akkelit istui vielä 15.00 kahvilla, ei hommasta lähtömetreillä tullut yhtään mitään. No joo, homma klaarattiin ja kivaa oli muillekin jakaa...
wink.gif

Laitetaanpa uusiksi seuraavalla kerralla isommalla
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif