• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom 6.5.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Orgin jokakuukautinen...
Orgin kuukautiset alkanu TAAS
confused_orig.gif
He-he
kaboom.gif
Ja aatteles jos NE jäävät pois yllättäen......
crazy.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif

menitte sitten ohi... oli torvisinffonia ihan mukavaa kuunnella, tosin ennemmin olisin ollut itekki matkassa mukana... Mutta ei, terassia tein... kas, kun terassikautta ei saa aavatuksi ennenkuin se on valmis
tounge.gif

Kiitokset minunkin puolestani kaikille meitä Manselaisia maltilla odottaneille ja erityiseen Rimmonille, joka johdatti kerrassaan loistavalle mutkapätkälle! Oli jo porukalla mutkailuun vähän maku mennyt, mutta uusi seutu ja todella hauska tie, varsinkin siihen alkuun, toivat uutta intoa palata aiheen pariin.

Lisää näitä!
biggrin.gif

menitte sitten ohi... oli torvisinffonia ihan mukavaa kuunnella, tosin ennemmin olisin ollut itekki matkassa mukana... Mutta ei, terassia tein... kas, kun terassikautta ei saa aavatuksi ennenkuin se on valmis
tounge.gif
Vähän mua kävi sitä kiinteistövälittäjää sääliksi joka siinä lähellä oli esittelyä pitämässä
biggrin.gif

"juu siis tää on tälläsellä ihanan rauhallisella paikalla täällä maaseudun sydämmessä..."

Hirvee jytke ja torvien soitanta
biggrin.gif
ei kierrä ei...
biggrin.gif

No - et taida saada uusia naapureita
smile_org.gif

Myöhästyneet terkut täältäkin päin. Huomaa ettei ole käynyt vähään aikaan miiteillä, ei ollut montaa tuttua naamaa
tounge.gif

Itsekkin lähdin aikasemmin kotio, ettei se koira sitten olisi pistänyt sisustan uusiksi... Ja jännää oli kotimatkalla.
Ensin meinasi tikka törmätä päähän, ja sitten Volvo perään.
confused_orig.gif

Ajoin tie 55 kohti Porvoon keskustaa, ja vanhasta helsingintiestä tuli myrkynvihreä Volvo, vissiin vanhempi v70 tai 850 kiihdytyskaistalle, ja yritti saada minut siirtymään vasemmalle kaistalle. No ei onnistunut, koska siinä oli auto (volvolla kolmio). Siinä volvo liimautui perään kiinni, noin 1 metri takarenkaasta, ja rupesi siinä nostamaan kierroksia minkä ehti. Näytin lapasella että jättäisi väliä, jolloin Volvo-sankari jätti väliä, ja kiihdytti heti perään täysillä mun takarenkaaseen kiinni. Minä säikähdin jo että nyt osuu..ja taas jäi siihen kiertämään traktorinsa...Auto kääntyi sitten vasemmalle Tolkkisiin päin, mutta piti vielä ajaa rinnalle vaihdettuaan kaistaa, ja pari kertaa käänsi autoa minua päin (ei kuitenkaan osunut). Vattu ett teki pahaa...rupes pikkasen kiehumaan.
Mutta porvoo on pieni kylä, kuski vajaat 40 vee, myrkynvihreä farmarivolvo jossa tummat takalasti...Nähdään...

PS! Kuskikin oli ruma, auto ruma, ja luultavasti nainenkin joka istui vieressä oli ruma.

Back