• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom 6.5.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Orgin jokakuukautinen vakiokokoontuminen Café Storören Sipoossa sunnuntaina 6.5. klo 14 , osoite on Storörenintie 6.

- Kartta -

Muistakaahan että Kahvila/ravintolasta saa MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10 %

voi sitä poiketa kahveella ainaskin
biggrin.gif

Kas tässä pari muutakin karttaa...
laaja kartta

ja sitten tarkempi kartta . ja mikäli paikkaa ei ole osoitettu
(kohdistettu) automaattisesti, niin paina oikeassa laidassa
olevaa [hae] namiskukkelia ja sitten sinne oikealle ilmestyy
tekstina Cafe Storören jota voit niin ikään klikata, niin kartalle
ilmestyy kohdennin, joka näyttä tismalleen missä ko. kaffela
piilee...
Magna karttaa mulla ei tästä ole, mutta Magna Manilla saattaisi olla ..

Ai miksikö laitoin lisää karttoja? No siksi, kun sinne on esikertalaisille
ollu hieman hankalahkoa löytää .. ainaski toisinaan .. tai sitte vaan mulle ..
lookaround_orig.gif

Jahhah. Ja taaskaa ei pääse mukaan.
nixweiss.gif
Vanhimmalla kundilla rippijuhlat. Ajelkaa varovasti.
062802moto_prv.gif

Jos saan kaksoset hoitoon, niin voisihan tulla katselemaan meren liplatusta ja piristävästä annoksesta kofeiinia
smile_org.gif

Tämä on lähempänä kuin Nihtisilta, joten tulen tänne.
Ja kyllä tuo yksityinen kahvila aina osuusliikkeen vastaavan voittaa...
thumbs-up.gif

smile_org.gif
Noin, nyt on kahvit juotu ja hampurilaiset syöty.

Ihan hirveen paljon oli ihmisiä tullu paikalle, ihan Tampesteria myöden
062802jumpie_prv.gif

Ajelemaankin lähti varmasti yli 20 pyörää - tosi mukavia mutkateitä mukavassa seurassa ja Mukavalla vauhdilla
wink.gif

Kiitos taas kaikille tästä aurinkoisesta päivästä
smile_org.gif

(Ainoo asia mikä ei tänään ollut mukavaa on se s*atanan Mp3 akku, joka tyhjeni jo Korson kohdalla - noin 7 minuutissa
sad_orig.gif
)

Kiitoksia seurasta ja hirmu hyvistä mutkista!
smile_org.gif

Ja sori jos mun takia joutu muuttaa reittiä, mut pakko oli päästä tankille
blush.gif

Aina mielenkiintosia noi pikku pysähdykset kun poppi pauhaa korvissa ja jengi vaan vilkuttelee ja mitään en kuule
nixweiss.gif
.
Siitä sitten nopsasti bongaamaan seurue, jonka perässä päätyisi ehkä kotiin..tai edes tutulle tielle.
No mutta tälläkin kertaa koti löyty, enkä ollut kenenkään muun kotipihalla ihmettelemässä
smile_org.gif
.

sanoi:
Ja sori jos mun takia joutu muuttaa reittiä, mut pakko oli päästä tankille
Eipä mitään ongelmaa tosta syntynyt, reitti suunnitelma syntyi sitä mukaa kun matka edisty, mä en alunperin ollu lähdössä edes lenkille tänään. Mut porukka tuli kyselemään et minnes päin ollaan menossa ? Ja toinen juttu oli et tanperelaiset tuli kylään. Mukavasti oli porukkaa kahvilla ja ajolenkillä kans, ja oli siellä mukana muutama uusi naamakin joka on aina positiivinen asia.

Suurkiitokset jälleen kaikille mukavasta matkaseurasta. Taas ranteissa tuntee ajaneensa, ei tosin poikamiehenä uskois tommosen pikkulenkin vielä tuntuvan...
biggrin.gif

Jeps, kiitokset minunkin puolesta, tuli sitten kesän eka "virallinen" ORGin tapahtuma omalta osalta. Valitettavasti jouduimme palaamaan Lindon kanssa arkisempiin toimiin ennen letka-ajelua.

mut seuraavalla kerralla sitte...
talktohand.gif

Back