• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom 3.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Orgin jokakuinen vakiokokoontuminen Café Storören Sipoossa sunnuntaina 3.6. klo 14 , osoite on Storörenintie 6.

- Kartta -
- Toinen kartta -

Luvassa ainakin kahvittelua, ehkäpä jopa ajolenkkiäkin jos joku reittejä tunteva ilmoittaa halukkuutensa lenkin vetoon.

Muistakaahan että Kahvila/ravintolasta saa MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10%

Sinne siis jos säät suosii?
062802moto_prv.gif

Mikäli koponen on hellittäny. Näin aurinkoisella säällä on neste-tasapainosta huolehdittava kun tuo aurinko haihduttaa jotenki nesteitä kehosta.
033102beer_1_prv.gif

Ihan mukavasti oli porukkaa ja reilu 10 pyörää lähti ajolenkillekin. Itse skippailin muutamien mutkien jälkeen kotia kohti, koska taloudenhoidolliset velvollisuudet kutsuivat
smile_org.gif

Muutaman räpsynkin sain taas plakkariin, ei muutakuin ihmettelemään : Kuvat.Net

Jeps,
tulipa käytyä ja lenkillekin olin lähdössä, mutta suzuki ei ollut samaa mieltä vaan sammui oudosti ekassa risteyksessä...
nixweiss.gif
hetki siinä meni starttailessa ja sitten päästiin taas liikkeelle. Kun vauhdissa vedin kytkimen pohjaan niin kone sammui taas, pari kertaa teki tälleen ja sitten taas pelas kuin enkeli....mikä lie nikottelu..

Noh, letka kerkes karkuun ja mä kävin kääntymässä spjutsundissa ja sieltä sitten stadin kautta himaan. Seuraavalla kerralla sitten pidempi ajelu, ja ehkäpä jo uusilla renkaillakin...
wink.gif

Jeps,
tulipa käytyä ja lenkillekin olin lähdössä, mutta suzuki ei ollut samaa mieltä vaan sammui oudosti ekassa risteyksessä...
nixweiss.gif
hetki siinä meni starttailessa ja sitten päästiin taas liikkeelle. Kun vauhdissa vedin kytkimen pohjaan niin kone sammui taas, pari kertaa teki tälleen ja sitten taas pelas kuin enkeli....mikä lie nikottelu..
Mä ihmettelinkin et miks jäit siihen parkkiksen jälkeen suoralle kun muut käänty
biggrin.gif

sanoi:
Noh, letka kerkes karkuun ja mä kävin kääntymässä spjutsundissa ja sieltä sitten stadin kautta himaan. Seuraavalla kerralla sitten pidempi ajelu, ja ehkäpä jo uusilla renkaillakin...
wink.gif
Mekin muuten vedettiin spjutsundin kautta sinne jonkun jalostamon luokse, mäkin opin että Spjutsundissa ei tarvitse tulla samaa latua takas vaan sieltä oikeasti pääsee kohti porvootakin.

Kun vauhdissa vedin kytkimen pohjaan niin kone sammui taas, pari kertaa teki tälleen ja sitten taas pelas kuin enkeli....mikä lie nikottelu..
Kannattaa varmaan tsekata sivuseisontatuen anturi tai sen piuhat jotka "maadottaa" jostain syystä... -eristevaurio tms? (jos sun pyörässä on sellanen sivujalka joka sammuttaa koneen sen unohtuessa alas)
thumbs-up.gif

Kun vauhdissa vedin kytkimen pohjaan niin kone sammui taas, pari kertaa teki tälleen ja sitten taas pelas kuin enkeli....mikä lie nikottelu..
Kannattaa varmaan tsekata sivuseisontatuen anturi tai sen piuhat jotka "maadottaa" jostain syystä... -eristevaurio tms? (jos sun pyörässä on sellanen sivujalka joka sammuttaa koneen sen unohtuessa alas)  
thumbs-up.gif
Joo, siinä on tuollainen ja pitääpä tsekata että siitäkö kiikasti. Ilmanputsarinkin voisi kurkata...

Jees..

Oli hemmetin hyviä pätkiä ja vauhtiakin oli riittävästi näin ensi kertaa mukana olleelle.. Olis ollu mukava ajaa vielä niitä askolan pätkiä jos aikaa ois ollu enemmän..  Kiitoksia vaan letkan vetäjälle ja muillekin mukavasta seurasta..

Ehdittiin mekin kahville...tosin lähdettiin pienellä porukalla käymään melkein heti Emäsalon päässä ja sitten Porvoon kautta kotiin.
062802moto_prv.gif

Keli kyllä tänään suosi
smile_org.gif

Back