• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-miitti 30.8 Suviranta (Turenki)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei pysty tuleen kun on luvattu sadetta, tankki on tyhjä ja tili on tyhjä ja jne..
confused_orig.gif

Mukana ollaan
smile_org.gif

Täytyy nyt harjoitella vähän mutkia tällä pyörällä...
Ai sää oot tuommooseen laittanu
omg.gif
Eikös sulla Jens ollut 750 kickseri? Miten sulla nyvvois olla vaa 600 cm3?  
smile_org.gif
Juu mää vaihtasisin sen pikkukickseriin ja sain vähän pätäkkää kilvettömän hankintaan
tounge.gif
Kyllä tuollakin ehtii aivan tarpeeks.
ihmettelinkin tuota 600... ehtii hyvin mutta se huuuuuutaaaaa niin paljon
wink.gif

9R ninja oli mulle ainoa mukava tuntuinen sportti pyörä... Kokeilin aika monta. Love at first ride homma
smile_org.gif
(melkein, kokeilin niitäkin neljä)

Ehkäpä tulen paleltumaan, jos ei siis aivan kaatamalla sada
wink.gif

Tullaan menomatkalle, kumipuku varoiksi matkassa.

Etusen 0.01 mm kulutuspinta ei kyllä tykkää kaahauksesta kaatosateessa.

W***u ei ehti taaskaan!
mad.gif

Kyllä tulisin jos saisin kypärän päähäni!

Olin tiistaina viisurileikkauksessa ja vieläkin poski niin turvoksissa ettei mitään saumaa saada kypärää päähän   
sad_orig.gif

En taida tolla eturenkaalla lähteä luisteleen. Ajakaa varovasti.
062802moto_prv.gif

Viileäksi taitaa vetää kelin joten muistakaa laittaa lämpimästi päälle, goretkaan ei välttämättä ihan huono ajatus..

Jää väliin ihan vaan kahvittelutkin. Vähän turhan kylmää ja märkää ennustavat sokerista tehdylle
tounge.gif
Pitäkeehän hauskaa!

Jaaha, kyllä mä passaan sittenkin...
Oon nääs sokerista ja näpitki jäätyy
tounge.gif

Hyvinkäällä ei ainakaan sada - tällä hetkellä :-)
.. taidanpa "poiketa" kotiin mennessä..

Kai mun on pakko tulla todistamaan brittiläisen moottoripyörävalmistuksen ylivertaisuutta, kun täällä on niin sokerisia motoristeja...
tounge.gif

Kerkesinkö varottaa pollliiisisedistä nurmijärven kohilla...ootte kaffeet pystys
biggrin.gif

Ite kävin rixus kääntyys, mutta vettä tuli ku esterin persiistä...  suviranta jäi ens vuoteen  
crazy.gif

Oliko Suvirannan kohalla olevalla sillalla tapahtunu jotain? Oli kovasti muovinpalasia kaiteen alla.

t. S

Jep, jäi meikäläisen ajot väliin, lähin hakee lisävaatetta ja kamat päästi veden läpi matkalla eli jätin suosiolla väliin
confused_orig.gif

Back