• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-miiting Nuolitien Esso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Torstaina 8.5. klo 17.00.-17.30 Vantaalla Nuolitien Essolla. Paikka sijaitsee Kehä III varrella Tuupakan kohdalla. Jäi hiukan myöhään tämä topicin avaus, mut katellaan nyt onko kukaan edes lähdössä. Kahvittelun ja turinoinnin jälkeen jonkinmoinen mutkapätkä kurvailu.
Ajamaan lähtevät:
- Täytä tankki
- tyhjennä rakko
- risteyksissä varmista että takana oleva näkee minne käännytään, odota tarvittaessa.

Mäkin paiskaan ton lapparin nurkkaan ja tuun
062802moto_prv.gif

Joutuu vähän kattomaan tota keliä, kun justiin sain mopon puunattua..
inlove.gif

Mää oon täällä amsterdamissa,, ( just hyvä seminaari )
ei pääse
biggrin.gif
ajelkaahan varovasti.. +25 terassit kutsuu
033102bebe_1_prv.gif

No en tuu taaskaan kun lähette noin aikasin  
bawling.gif

...edelleenkin töissä sinne klo 18 saakka...

Juu minäpä hyvinkin!
muistikortti on ja alustettu fat16. (taitaa olla MMC mobile, joka SD-adapterissa kii, eli ei varmaan ongelmia toimivuudessa..)
Tietty vois ottaa kamerasta kortin (SD) irti ja alustaa sen, ni toimispahan varmasti).

Kuhan ilmoja piisaa, eli märälle en kyl uskalla teidän hurjapäiden kanssa kikkaileen.

Mä voisin skipata siivouksen ja tulla kotilolla kaakaolle ja antaa miehen kokea perjantaina imuroinnin iloa
tounge.gif

Aarrggghh, kilsan päässä duunipaikasta. Mutta ku oon ainakin kasiin asti tien päällä. Joten ei pysty, liian hapokasta.

Back