• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Midsummer Special ke 20.6. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hitaiden 25 mopon letka jäi ilman peräsmiestä joten avitin tällä kertaa siellä. Ens kerralla sit taas :thumbup:

Tana... Olin PK-seudulla, mutta skeidalla liikenteessä ja töissä. Milloin PK tulee Turkuun? Onhan se kuitenkin vanha pääkaupunki :D

Kiitos minunkin puolestani, helmeä settiä ja nyt kun on PK- neitsyys takana, niin äkkiä uutta putkeen! :orgmp3:

Oli kyllä kunnon settiä, spyder kuskilta myös kiitokset veturille ja koko poppoolle!

Ja pakko kyllä antaa erikoistunnustus Goldwing kuskille, oli se kyllä melkonen menijä! :)

Ihan komea letkahan me saatiin kasaan, vaikka menikin päällekkäin hitaiden kanssa. Mukavasti oli uusia naamojakin mukana :)

Vaan kyllä oli järkyttävän kankeeta tuo oma ajo ekat sata kilsaa, ei meinannu päästä rytmiin sitten millään.. Aina ei vaan onnistu. Onneks sentään loppua kohden alkoi tuntuma taas löytyä.

Arille kiitos eväistä ja Sikille perähommista (mutta ei homolla tavalla, hehiö)

Miksei sitä lomalla vois jonkun reissun Turun suuntaankin heittää, kattellaan.. :jpstyle:

Jokos Kotkan poijjaat pääsi kotio? :respect:

"Voiko paremmin juhannuksen aloittaa..?" Todettu nyt että ei voi

DeLux ilta ^3

n.300km mutkateitä ja kulduuria.
(3 ruukkia + Elias Lönnrotin syntymä mökki; Tosin noihin ei kulutettu montaa sekunnin kymmenystä ohi ajettassa, mutta kuitenkin :) )
Ja loppuna vielä melkein kotiin tuonti.

Kiitos taas kerran keulalle & perälle + kaikille siitä välistä mukavasta matkaseurasta.

Juu kotona. Kiitos mukeista mutkista. Ja jos -Anu- tätä luet, niin sorry. En millään olis ehtiny tonne Hyrylään, mutku toi PK:n lähtö oli ihan tossa duunipaikan vieressä, niin sinne ehdin.

Hanman sanoi:
kiitos mahtavista ajoista, saitte vakioasiakkaan tuleviin letkoihin! :orgmp:

Mä oisin vaikka voinu vannoa että sä olit hitaiden letkassa :blink: Mitäköhän sieniä mä oon taas syöny :D Siki no stress, tää meni ihan hyvin: kun Tonppa ei jaksanu meijän päivälenkin (250 kilsaa) jälkeen lähtee ruuhkassa ajaan Espooseen, siitä tuli välittömästi peränpitäjä meijän letkaan. Tämän lisäksi kun yx tauko venähti yhen renkaan puhkeamisen takia mä käskin sen vetää letka lyhintä reittiä kotio ja mä hyppäsin perälle, ja sit vielä Jokela-Hyrylä mä olin letkalainen kun joku tarjoutu pitään perää. Kuinka moni voi sanoa olleensa yhellä letkalla veturi, perämies JA letkalainen (siis sillon kun letkassa on muitaki ku ite) :D Meillä oli kivaa, ilmeisesti teillä kans :)

Kiitokset mutkista. Jäin myös Rajamäen kohdalla pois, kun kotiin oli pari kilometriä :)

Saanko antaa ystävällisen neuvon uusille letkailijoille ?

Jos poliisi tulee vastaan. :O
Sitä on turha lähteä karkuun ja ajaa hiekkatietä piiloon jonkun navetan pihalle, ja viedä loppuletka perässä..:D
Jos on lasten elatusmaksut maksamatta, kannattaa antaa selvä merkki takana tulijalle että eroat letkasta.
Olemme kuin lintuparvi, kaikki saman näköisiä :grin:

Reiska_SB sanoi:
Saanko antaa ystävällisen neuvon uusille letkailijoille ?

Jos poliisi tulee vastaan. :O
Sitä on turha lähteä karkuun ja ajaa hiekkatietä piiloon jonkun navetan pihalle, ja viedä loppuletka perässä..:D
Jos on lasten elatusmaksut maksamatta, kannattaa antaa selvä merkki takana tulijalle että eroat letkasta.
Olemme kuin lintuparvi, kaikki saman näköisiä :grin:

Haha,

Tästä tuli siinä itsellekin ensikertalaisena kummastus, että enpäs tiennytkään hiekkateiden kuuluvan PK- ajojen reitteihin :D

TeeMies sanoi:
Haha,

Tästä tuli siinä itsellekin ensikertalaisena kummastus, että enpäs tiennytkään hiekkateiden kuuluvan PK- ajojen reitteihin :D

Silloin ei hymyilyttänyt yhtään, kun kellään ei olut edes kurapyörää..
Näin jälkeenpäin se naurattaa :D

Back