• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-meeting TO 6.7. Kirkkonummen TB

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän sitä tänään kerkeä lähteä mukaan ajelemaan.
062802moto_prv.gif

Iso kiitos ajoseurasta ja mahtavasta yhteishengestä!Vastaisuudessa myös mukana mahdollisuuksien mukaan.

Kiitos letkan vetäjälle ja letkalle.
Kivaa oli, kunnes vaihdekiksin pultti meni poikki tai irtosi muuten vaan.
nixweiss.gif

Niemenkyläntielle asti pääsin. Vaihto pienempään, mutta eihän se poljin ollutkaan siellä missä piti.
Hädissäni yritin töötätä, mutta ei kukaan huomannut.
bawling.gif

No huomenna ostamaan kilo pultteja ja ajatukset kohti Veikkolan miittiä.
033102beer_1_prv.gif

Retki on heitetty ja oikein hienot pätkät käytiin heittämässä. Kiitokset ajoseurasta!

Kuvat
Ihan saakelin hyviä kuvia sä oot saanu otettua
cool.gif
Saako heittää galleriaan jonkun noista missä ite oon? Pistän tietty näkyviin kuka on kuvannut.
Tahti oli siellä letkan kärjessä sellanen että sai 25kW mopottimen kaasu olla välillä ihan pohjassa mutta kyllä siinä pysy mukana
tounge.gif

Ei jää ainooks kerraks ku oon mukana
biggrin.gif

Kiitos kaikille osallistumisesta, hauskaa taasen piisas. Jaettiin "vetovastuu" Dagon kanssa ja näytti homma toimivan, itse puikkasin kylmälän etapin jälkeen kotiapäin. Ensiviikolla tämän mopedi kurvaileekin Norjan vuonoja
biggrin.gif
ja jää ajot väliin, ellei kotiinpaluu päivällä aikaistu...

-o-

Todella hyvin vedetty lenkki, kiitoksia vetäjille
062802jumpie_prv.gif

Taisi lähteä mukaan osa Kirkkonummen paikallisesta porukastakin. En tiedä lähtikö vahingossa vai ihan tarkoituksella, mutta hyvä että saatiin enempi porukkaa. Lisäksi porukka taisi pysyä aika hyvin kasassa, siitä plussaa!

Hyvä lenkki oli, kiitos vetäjille. Vauhti tuntui hieman "maltillisemmalta" kuin aikaisemmin tai sitten kauden edetessä menohalut lisääntyy...

Back