• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-meeting TO 29.6. Bembölen kahvitupa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Säävarauksella tulossa
062802moto_prv.gif
. En minä niinkään vettä pelkää, mutta kun on tulossa vieraileva tähti kyytiin, niin siitä en tiedä, saattaa olla sokerista (eli ei omista vedenpitäviä varusteita).
sport05.gif

Ainakin säätiedotukdet ennustaa hyvvää, jotta eiköhän sitä sittenkin päästä mukaan (sokeritopasta huolimatta)
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif
yrittää tulla paikalle tämäkin "paha" ja tuo yhden aloittelevan motoristin mukanaan jos ei pikkukissoja sada taivaalta..

Kyseiselle ajalle voi esittää meeting-paikkoja.

Toi edellinen oli Pertriltä. <<<<
Oli pakko ottaa perinteinen ctr-c ctr-v, kun en osaa tän saitin hianouksia.
Miten olis Kirkkonummen TB 6.7-06 klo 18.00. Sieltä sitten se about sama lenkki ku 1kk takaperin -> Evitskog -> Siuntio _> Joku hito hyvä mutkapätkä -> Himaan. Kuka vetäis?? Voin itse olla vaikka "pp"-valvoja tarvittaessa.
062802moto_prv.gif

saatan ilmaantua paikalle....mutta biilillä tosin, ku sopivaa mopoa ei vielä oo löytynyt...
sad_orig.gif

eli lenkille ei oo tälläkään kertaa asiaa..
bawling.gif

Uskaltaisiko sitä tälläinen aloittelija tulla perän pitäjäksi?
Meinaan vaan, että pysyykö mukana, kun menee mutkissa hiljaa eikä suorillakaan saa vauhtia.
lookaround_orig.gif

Ku muutki vaan selitteelee et tulee JOS.....
Niin JOSKO mäki olisin mukana JOS vaan töistä pääse livahtamaan ennen aikoja pois, työt loppuu periaatteessa klo 18.00 jos ei ole asiakkaita jotka haluavat PALVELUA. Miksi he muuten aina haluavat palvelua MUN työ ajan jälkeen ja MIKS mun pitää........enkä pääse ajoissa mopoilemaan niin ku te muut....
confused_orig.gif

Koitan päästä paikalle mutta luvata en voi, busa nimittäin päätti eilen piiputtaa kehä 1:lle ja nyt pitää hiukka kuulostella ettei toi uusi...

Uskaltaisiko sitä tälläinen aloittelija tulla perän pitäjäksi?
Meinaan vaan, että pysyykö mukana, kun menee mutkissa hiljaa eikä suorillakaan saa vauhtia.
lookaround_orig.gif
Minäkin ajelen nykyään hiljaa joka paikassa
062802moto_prv.gif
joten mukaan vain. Ja Jassu..miten tän nyt sanois
tounge.gif
valittelen ensin pyörän toimintaa ja sitten me kaks samalla reissulla
crazy.gif
biggrin.gif

Mäkin tulen, kyllä nuo ajelut aina kotiolot voittaa
062802jumpie_prv.gif

Raahaan mukanani muutaman ystävän -tai ainakin olisi tarkoitus -

Ja Kriisi mä otan taas sun paidan mukaan...
biggrin.gif

Niinpä niin, olisin ollut tulossa ensimmäisen kerran ja oikein pidempään suunniteltuani. Eilen sitten pyörästä öljyt ulos ja edessä moottorin irroitus rungosta jotta saa stefat vaihdettua.  
confused_orig.gif
Ehkäpä sitten ensi kerralla. Tänään kädet kyynärpäitä myöten öljyssä. Hyviä ajoja
062802moto_prv.gif

Nyt näyttää mun osallistuminen fifty/sixty. Yritän keretä tulee n.200 km lenkki pohjiksi iltapäivällä. Joten kiirettä pitää et olisin 18.00 kaffestugalla. yritetään,yritetään .....
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

No perhana, kai munkin pitäisi ilmestyä paikalle. Ehkä se olisi jo aika avata miittikausikin tämän vuoden osalta kun ei ole edes mitään hyviä tekosyitä olla tulematta.

Yksin ajaminen voi vaatia hieman opettelua kun on viimeiset 7000 km ajanut kaksi päällä kolmen painavan laukun kanssa. Antaas kattoa pääsenkö edes kaffetuvalle asti lentämättä turvalleni.
tounge.gif

Back