• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 28.9. Veikkolan Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulipa näin PK-seudun ulkopuolisena käytyä vakoilemassa meininkiä ja täytyy sanoa että kunnioitettavasti te täällä saatte pyöriä letkaan! RIMMONin takapenkillä kuvaillessa ja häröillessä näky pyöriä edessä ja takana niin pitkälle ku vaan näki - eikä jääty yleisöltäkään huomaamatta, näin ainakin kolmen ihmisen laskevan pyöriä sormia apuna käyttäen..
biggrin.gif

Ei hajuakaan että missä h*****ssä tuli käytyä mutta sentään Nummela oli paikka josta on joskus ohi menty. Hyvä meno, tästä on hyvä ottaa mallia. Tänks!
thumbs-up.gif

Kiitokset taas vetäjille ja muillekin! Ensi viikolla on taatusti vielä kosteampaa, mutta sadepuvun jätän kotiin
033102beer_1_prv.gif
.
Lähtö Nummelasta oli mielenkiintoinen: oppaan perässä visiiri sumeana pimeää paikallistietä, jossa ei tainnut olla reunaviivojakaan (tai en ainakaan nähnyt
smile_org.gif
). Tuli jo huoli, että mennäänköhän tätä kehä kolmoselle saakka.

Ihquu
biggrin.gif
Kilsoja tuli 240. Mä en millään malta uskoa että olis ollut viimeinen miitti tälle "kesälle", eiköhän me saada porukkaa kasaan ens torstaillekkin -ainakin kaffetta juomaan
smile_org.gif
Kyllä oli taas niin mukavata että , kaikkia teitähän tulee ihan ikävä talven kylmänä ja pimeänä aikana
sad_orig.gif

Onnex mulla on nyt sitä videokuvaa jota voi sitten kattella ja fiilistellä
tounge.gif

Tulipa näin PK-seudun ulkopuolisena käytyä vakoilemassa meininkiä ja täytyy sanoa että kunnioitettavasti te täällä saatte pyöriä letkaan! RIMMONin takapenkillä kuvaillessa ja häröillessä näky pyöriä edessä ja takana niin pitkälle ku vaan näki - eikä jääty yleisöltäkään huomaamatta, näin ainakin kolmen ihmisen laskevan pyöriä sormia apuna käyttäen..
biggrin.gif

Ei hajuakaan että missä h*****ssä tuli käytyä mutta sentään Nummela oli paikka josta on joskus ohi menty. Hyvä meno, tästä on hyvä ottaa mallia. Tänks!
thumbs-up.gif
Yllätyinkin kuvia katsellessa kun sieltä löytyi näissä torstaikinkereissä tuntemattomampi tampereen sankari...tulitkos ihan varta vasten torstaimiittiin vai?

Hetken oli mielessä tulla käymään edes kaffella veikkolassa, mutta tänään taas työt vei miestä ja kun ei tuo mopokaan tahdo enää liikkua ennen kevättä...
sad_orig.gif

biggrin.gif

thumbs-up.gif
Yllätyinkin kuvia katsellessa kun sieltä löytyi näissä torstaikinkereissä tuntemattomampi tampereen sankari...tulitkos ihan varta vasten torstaimiittiin vai?

Hetken oli mielessä tulla käymään edes kaffella veikkolassa, mutta tänään taas työt vei miestä ja kun ei tuo mopokaan tahdo enää liikkua ennen kevättä...
sad_orig.gif
kyllä mä kai oon jokinlainen syyllinen tumeetin pk-miittiin tuloon, kävin päivällä Tampereella niin houkuttelin mukaan eikä edes paljon tarvinnut kun näyttäis siltä et ehkä leireillään huomenissa .... ja lauantaina ehkä jatketaan. Anteeksi ne meidän ohittelut letkassa, jättäydyttiin letkan viimeiseksi ja kuvattiin videolle letkaa myös perästä päin ja siirrytttiin pikku hiljaa letkassa eteen päin kuvaillen siinä samalla.Täytyy katsella tuliko sinne mitään kunnollista kun liikkuvasta pyörästä toi kuvaaminen ei oo kauhean helppoa, mut luotan kyllä tohon tumen kuvaamiseen et kyllä siellä on varmaan ihan nähtävääkin. Kiitos kaikille mukana olleille, kesä on mennyt tosi nopeesti ja viikottain on ollut porukkaa ajamassa aika paljon, mut niin se vaan tulee syksy ja talvikin ehkä joskus.Joten jos tämä oli viimeinen tortai ajelu tänä vuonna niin sitten on odoteltava ensi kevääseen.

Hiiiieeeeno reissu! Pitääkin alkaa tuota reittiä heittää kun olen menossa seuraavaksi Salon suuntaan. heh
062802moto_prv.gif
. Tuossa juttelin jonkun kanssa siitä, että vois laittaa kuvatun videon jakoon niin tässä olis ainakin yks paikka www.youtube.com . Sinne pitää rekistöröityä ja sit pääseekin uppaamaan tiedoston. Mut mitenköhän iso se video on? Mä voin myös laittaa sen sinne joksin aikaa jos saisin sen ensin itselleni. Muitakin paikkoja on ja voisin myös laittaa oman serverin pystyyn siks aikaa. Voin ottaa sen videon vastaan esim. messengeril.... En vaan nyt muista kenen kanssa mahdoin jutella asiasta!
baaa.gif

Kivaa oli vaikka vähän vettä satelikin kotiin päin ajaessa.
(MadMan taitaa olla hyvä idea korjata se änkkäri, on nimittäin aika "kovat" äänet siinä
smile_org.gif
)

..kun näyttäis siltä et ehkä leireillään huomenissa .... ja lauantaina ehkä jatketaan.
Ai vois leiriä pukata..?
wink.gif

Ja taas oli hyvät mukat ja hyvää seuraa, sääli että taitaa ajot olla vähissä tältä kaudelta
sad_orig.gif
.
Mutta yhdyn YAMMUTTAREN toiveikkuuteen, että vieläkin saatais porukkaa ajeleen torstaisin tai edes kahville, muuten tulee ihan liian pitkä talvi.
Ja hienosti pysyi letkakin muuten kasassa tällä kertaa!
bowdown.gif

Totta... eiköhän sitä ensiviikollakin voisi järjestää tälläinen meettinki! Kaippa tuo sää viel sen verran pitää lämpimänä, mut kuitenkin olen tulossa mukaan jos joku on järkkäämässä jotain ajeluita vielä!
062802jumpie_prv.gif

Jees, lenkillä oli mukavasti pyöriä, tällä kertaa en ehtinyt niitä laskea. Yksi pisti tänään silmään oikein positiivisesti: Jokaisessa risteyksessä oli joku odottamassa
thumbs-up.gif

Ja ne vakiokuvat: - klik -
Juu.. ajot oli vedetty tosi hienosti. Mielestäni tämä oli yksi parhaista ajoista sen takia, että porukka pysyi hyvin kasassa ja taukoja pidettiin sopivasti! Kuvien perusteella voisi päätellä, että ORG on aikas tavallisten (näköisten
tounge.gif
) ihmisten porukka ja se on hyvä asia!
wink.gif

Juu.. ajot oli vedetty tosi hienosti. Mielestäni tämä oli yksi parhaista ajoista sen takia, että porukka pysyi hyvin kasassa ja taukoja pidettiin sopivasti!
Jees, no me ei piipun kanssa paljoa taukoja pidelty, meil kun oli se oma 2-3 pyörän letka siel hännillä
smile_org.gif
Kun saavuttiin paikalle, niin mentiin taas - mutta niin sen kuuluukin olla.

Hyvä kuulla että letka pysyi kasassa, se on aina jees homma.

Anteeksi ne meidän ohittelut letkassa, jättäydyttiin letkan viimeiseksi ja kuvattiin videolle letkaa myös perästä päin ja siirrytttiin pikku hiljaa letkassa eteen päin kuvaillen siinä samalla.Täytyy katsella tuliko sinne mitään kunnollista kun liikkuvasta pyörästä toi kuvaaminen ei oo kauhean helppoa, mut luotan kyllä tohon tumen kuvaamiseen et kyllä siellä on varmaan ihan nähtävääkin.
Tuli mieleen, tuliko siitä toissaviikkoisesta H@nn@n kuvauksesta sellaista mistä sai selvää? Olisi kiva joskus vilaista jos tuli.
062802moto_prv.gif

Anteeksi ne meidän ohittelut letkassa, jättäydyttiin letkan viimeiseksi ja kuvattiin videolle letkaa myös perästä päin ja siirrytttiin pikku hiljaa letkassa eteen päin kuvaillen siinä samalla.Täytyy katsella tuliko sinne mitään kunnollista kun liikkuvasta pyörästä toi kuvaaminen ei oo kauhean helppoa, mut luotan kyllä tohon tumen kuvaamiseen et kyllä siellä on varmaan ihan nähtävääkin.
Tuli mieleen, tuliko siitä toissaviikkoisesta H@nn@n kuvauksesta sellaista mistä sai selvää? Olisi kiva joskus vilaista jos tuli.
062802moto_prv.gif
Kyllä siitä jotain sentään tuli vaikka se oli tosi lyhyt pätkä mitä silloin kuvattiin, ja kyllä sen saa nähdäkkin kunhan vain sais aikaiseksi siirtää sen nettiin katotaan mitä tossa leireilyn lomassa kerkee ja kykenee ...
biggrin.gif

Hiiiieeeeno reissu! Pitääkin alkaa tuota reittiä heittää kun olen menossa seuraavaksi Salon suuntaan. heh
062802moto_prv.gif
. Tuossa juttelin jonkun kanssa siitä, että vois laittaa kuvatun videon jakoon niin tässä olis ainakin yks paikka www.youtube.com . Sinne pitää rekistöröityä ja sit pääseekin uppaamaan tiedoston. Mut mitenköhän iso se video on? Mä voin myös laittaa sen sinne joksin aikaa jos saisin sen ensin itselleni. Muitakin paikkoja on ja voisin myös laittaa oman serverin pystyyn siks aikaa. Voin ottaa sen videon vastaan esim. messengeril.... En vaan nyt muista kenen kanssa mahdoin jutella asiasta!
baaa.gif
Mun kanssa vissiin juttelit. Video on 26 min pitkä, eli youtubeen saa vaan max 10 min. Toisekseen videolla näkyy nopeusrajoitus-plakaateja ja edellä menevien rekkarit, kun ne nopeudet oli, hmmm, ehkä silmämääräisestikin yläkanttiin, niin vois tulla sanomista jos väärät tahot näkis. Toisekseen pitää kysyy hjs:n lupa haluuko se että sen rekkarit ja ajot on yleisessä jaossa.
Pätkän kyllä multa saa, pitää vaan nähdä vähän vaivaa
baaa.gif

Thänks munkin puolesta, vaikka lyhyeksi jäikin (oli kiire katsomaan Salattuja Elämiä).

Hyvät oli kaakaot, vaikka ruuhkaa tuppas Nesteellä muodostumaan, ei tainnu tyttö kassalla tietää että tulis noin ruuhkaa...

Ensi viikolla mopo seisomaan ja kevättä odottamaan.

Jees, lenkillä oli mukavasti pyöriä, tällä kertaa en ehtinyt niitä laskea. Yksi pisti tänään silmään oikein positiivisesti: Jokaisessa risteyksessä oli joku odottamassa  
thumbs-up.gif

Ja ne vakiokuvat: - klik -
se on muuten minä joka olen kuvissa piipun vieressä, juuri org.in löytäneenä, toivottavasti ens keänä jo tutumpana. Muutaman orggilaisen kanssa jo tutustunutkin ahveniston radalla ja taatusti ens vuonna uudestaan, radalle meinaan!!!
sport05.gif

062802moto_prv.gif
baaa.gif
Mun kanssa vissiin juttelit. Video on 26 min pitkä, eli youtubeen saa vaan max 10 min. Toisekseen videolla näkyy nopeusrajoitus-plakaateja ja edellä menevien rekkarit, kun ne nopeudet oli, hmmm, ehkä silmämääräisestikin yläkanttiin, niin vois tulla sanomista jos väärät tahot näkis. Toisekseen pitää kysyy hjs:n lupa haluuko se että sen rekkarit ja ajot on yleisessä jaossa.
Pätkän kyllä multa saa, pitää vaan nähdä vähän vaivaa  
baaa.gif
Jos video jakeluun, puolella nopeudella kiitos
biggrin.gif

Onneksi tietty ajettiin rajoitusten mukaisesti  
sport05.gif

Thänks munkin puolesta, vaikka lyhyeksi jäikin (oli kiire katsomaan Salattuja Elämiä).

Hyvät oli kaakaot, vaikka ruuhkaa tuppas Nesteellä muodostumaan, ei tainnu tyttö kassalla tietää että tulis noin ruuhkaa...

Ensi viikolla mopo seisomaan ja kevättä odottamaan.
Lupasin, etten kirjoita jos kaadun, joten en kirjoita
biggrin.gif

Back