• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 28.6.-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laatukuvia

Noniin onhan tässä porukassa muutamia tosimotoristeja joita pikku sade ei haittaa
033102bebe_1_prv.gif

Kauheesti taas kiitti kahviseurasta ja ajeluseurasta - joo ja laadukkaista jutuista, nyt tosiaan tiedän miten voi munat pestä maitopurkissa
biggrin.gif
Onneksi tuli tämäkin päivä elettyä
smile_org.gif

jopa minä olin paikalla
smile_org.gif

ainoo naku pyörä enkä ees huijannu käyttämällä sadeasuja niinku muut
tounge.gif

jopa minä olin paikalla
smile_org.gif

tounge.gif
No jos meiltä muiltakin jäi lenkki lyhyen puoleiseksi tänään, niin sä et lähteny lenkille ollenkaan. Se siitä huijaamisesta. Märkäähän siellä oli, sitä ei voi kiistää. Liukastakin oli ainakin ollut, hyrylän shellille kun saavuttiin niin olivat just saaneet pakattua mopon romun kärryyn.(oli kontannut siinä ympyrässä) Sillä siinä pihassa oli/kävi ambulanssi ja poliisit. Vauriot oli kuulemma jääneet henkisiksi ja materiaalisiksi. hyvä niiin.

jopa minä olin paikalla
smile_org.gif

tounge.gif
No jos meiltä muiltakin jäi lenkki lyhyen puoleiseksi tänään, niin sä et lähteny lenkille ollenkaan. Se siitä huijaamisesta. Märkäähän siellä oli, sitä ei voi kiistää. Liukastakin oli ainakin ollut, hyrylän shellille kun saavuttiin niin olivat just saaneet pakattua mopon romun kärryyn.(oli kontannut siinä ympyrässä) Sillä siinä pihassa oli/kävi ambulanssi ja poliisit. Vauriot oli kuulemma jääneet henkisiksi ja materiaalisiksi. hyvä niiin.
se o muute oikeesti aina märäl liukas se hyrylän shellin ympyrä.. iha muutamaa kertaa itekki todennu et vähä irtoo jo kevaril.. perskule ois kyl tullu kahville ja lenkille mut pääsin himaa töist vast puol 8 pintaa ni eipä ois enää kahvittelijoitkaa ollu varmaa
biggrin.gif

Oikein kivat pätkät oli, harmi vaan, ettei ollut paperia millä olis pyyhkinyt penkin tauon jälkeen... Olis ollut apua, ettei perse olis kastunut...
wink.gif

Tussu... eiku Tuusulan motarilla oli muuten kans sitä liukasta-kivaa. Kiilsi aivan samalla tavalla, kuin Hämeenlinnan tiellä oleva mönjä missä liukastelin alkuviikosta.

No niinku lupasin,
bowdown.gif
kaffella kävin. Oli oikein kivaaa. Lähdin sit sinne olutklubin kk-kokoukseen ottaan pari  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
, ihan kivaa sielläkin. (Kele tätä näppistä, kun meinaa välillä kirottaa ihan värin), mut sit söndag koitetaan sinne östesundomiin kundin kanssa. Saas nähdä ny.
buttrock.gif

Ai niin (Jassu), pää ei oo vielä kipee, katotaan sit huomenna. Tarttee varmaan vetää pari puranaa varoiks. Tosin, ei se tota kuhmua madalla, mut auttaa varmaan särkyyn. :-}
033102beer_1_prv.gif

Tulihan vetästyä kunnon sissireissu vesisateessa. Tulkio sitä tosiaan 100 km ajettua siinä kosteahkossa tuulessa? No onneks oli goret päällä, mutta jostain saumasta ne Rukkan housutkin pikkasen peppua kostutti. Kahvittelijoita oli 9 ja mutkapätkille uskaltautui peräti 6. Oli mukavaa vaikka satoikin. Taas opin jotain uutta: Jos haluaa virikkeitä ja uusia tuntemuksia seksielämään, niin kannattaa sivellä siihen tabascoa. Ja jos haluaa myöhemmin olon helpottavan, sitä kannattaa uittaa maitopurkissa. Taas oli laatujuttuja.

Back