• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 26.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikka kesken loman pitääkin mennä päiväksi töihin, niin voisinpa silti koettaa ehtiä ainakin kahveelle. Olettaen että ei sada, tietenkin - sokerista kun ollaan
tounge.gif

Ja mikäli tulen, niin otanpa tuon esalaisen varapaidankin mukaan että pääsee takaisin oikealle omistajalleen, olettaen tietenkin että oikea omistaja sattuu tulemaan myös
biggrin.gif

Saattaa hyvinkin olla, että määki piitkäst aikaa tuun häiriköimää...

Vois yrittää, kun ens viikolla ei pääse.

että jos sääkii nii määkii .. vai miten se meni
Jos sääki ni kyl sit määki
smile_org.gif
. Mut ny kävi nii, et vaik sää meetki nii mää en pääse. Ei oo pyörää enää
bawling.gif
Mitäs ihmettä? miks ei muka ole?
No ku mun pitää viedä se huomenna klo 16.00 ns.päivitykseen. Päivitettynä saan sen sitten takas vasta ehkä klo 22.00. Päivityksen kohteina katteiden maalaus sekä moottoriin tulee isommat sylinterit.

Tai siis mopo vaihtuu, mut ton välin joudun oleen ilman mopoo, koska se uus tulee illan mittaan Mansesta
smile_org.gif
.

Onneks ei ollu tän vakavampaa
062802jumpie_prv.gif
.

smile_org.gif
bawling.gif
No ku mun pitää viedä se huomenna klo 16.00 ns.päivitykseen. Päivitettynä saan sen sitten takas vasta ehkä klo 22.00. Päivityksen kohteina katteiden maalaus sekä moottoriin tulee isommat sylinterit.

Tai siis mopo vaihtuu, mut ton välin joudun oleen ilman mopoo, koska se uus tulee illan mittaan Mansesta
smile_org.gif
.

062802jumpie_prv.gif
.
No huh
biggrin.gif

Mä jo pelästyin että etkö säkään jumalauta osaa ennakoida...
biggrin.gif

smile_org.gif
bawling.gif

smile_org.gif
.

062802jumpie_prv.gif
.
No huh
biggrin.gif

Mä jo pelästyin että etkö säkään jumalauta osaa ennakoida...  
biggrin.gif
Tätä mä kyllä ennakoin jo vähän aikaa sitten, mutta ajotus olis täysin pielesssä
crazy.gif
. Pitikö just tänään mennä koeajamaan
sad_orig.gif
. Miksen voinu käydä vaikka maanantaina, niin oisin päässy mukaan ajeleen
smile_org.gif
.

Pitäisköhän ihan ryhdistäytyä ja tulla ajelulle, kun ei ole taas kiireiden keskellä kerinny ajelemaan...

Mukana tällä kertaa!
Saan nahkahousutkin tänään suutarilta...

Back